جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه در خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام عبداللهی گفت: خبرگزاری حوزه در یک سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و به همه سلایق و طیف های فکری توجه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حامد عبداللهی امروز در نشست  هفتگی شورای دبیران خبرگزاری حوزه، با بیان خاطراتی از همکاری خود در آغاز کار هفته نامه افق حوزه و رعایت حساسیت های خبری در این نشریه، کار در عرصه رسانه به خصوص در امور دینی  را سخت و ارزشمند دانست و گفت: رسانه حوزه باید صدای همه حوزه و حوزویان باشد و مجموعه حوزه درآن منعکس شود.

وی با بیان این که در یک سال اخیر شاهد تحول از لحاظ کمی و کیفی در خبرگزاری حوزه هستیم، ‌بیان داشت: امروز رسانه حوزه در راستای انقلاب و رهبری حرکت می کند و به همه طیف ها و سلیقه های مختلفی که در حوزه علمیه هستند توجه دارد.

سرپرست روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه، اظهارداشت: رسانه حوزه امروز از حالت سنتی بودن بیرون آمده و به سمت حرفه ای شدن حرکت کرده است.

وی با بیان این که باید اصول و مبنا های انقلاب و رهبری در رسانه متبلور باشد، ادامه داد: رسانه حوزه باید بی طرفی خود را حفظ کند و جهت گیری موافق یا علیه افراد خاصی نداشته باشد و فعالیت خود را به صورت حرفه ای، منصفانه و عالمانه ادامه دهد.  

این فعال رسانه ای بیان داشت: رسانه حوزه باید چتر خود را بگستراند و به سمت ایجاد شبکه های ماهواره ای و برگزاری آموزش های رسانه ای حرکت کند و در عرصه شبکه های اجتماعی قوی وارد شود و همچنین برای سایر رسانه ها از جمله صدا و سیما محتوا تولید کند.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این نشست حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه با ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه حوزه بر راه اندازی رشته تخصصی فقه رسانه در حوزه تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha