شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب در رزمایش

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: امروز دشمنان صحنه نبرد را به جنگ اقتصادی کشانده اند و باید بر اساس بیانات هوشمندانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بتوانیم برای رفع مشکلات اقتصادی کشور گام های اساسی برداریم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفظل مصطفایی در صبحگاه رزمایش محمد رسول الله(ص) طلاب و روحانیون بسیجی، با اشاره به اهیمت برگزاری این رزمایش، گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مخیله خود این طور برداشت می کنند که این ملت با فشارهای اقتصادی و تحریم های سوی آمریکای جنایتکار، از صحنه خارج می شوند، ولی آنها کور هستند و باید حضور با بصیرت بسیجیان آماده در صحنه را ببینند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقدیم شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، به اجانب و استکبار جهانی ثابت کردند که ملت ایران اجازه جسارت به خاک مقدس را نداده و نخواهد داد.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد:در دوران دفاع مقدس با اینکه در جبهه های نبرد حق علیه باطل از نظر تجهیزات نظامی کمبود داشتیم، ولی رزمندگان دلاور  ثابت کردند که می توانند با  روحیه بالا و توسل به ائمه معصومین(ع) پیروز شوند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان صحنه نبرد را به جنگ اقتصادی کشانده اند و باید بر اساس بیانات هوشمندانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بتوانیم برای رفع مشکلات اقتصادی  کشور گام های اساسی برداریم.

حجت الاسلام مصطفایی به حضور با نشاط طلاب وروحانیون حوزه علمیه قزوین در این رزمایش اشاره و بیان کرد: امروز طلاب و روحانیون همان روحیه شهدای طلبه هشت سال دفاع مقدس را دارند و نه تنها در عرصه تبلیغی رسالت خطیری را به عهده دارند، بلکه در عرصه های بصیرت افزایی و انقلابی حضوری اثرگذار دارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: در این رزمایش طلاب و روحانیون در کلاس های مختلف بصیرتی و عقیدتی و همچنین برخی برنامه های رزمی شرکت جدی خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha