پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان، از اساتید حوزه علمیه قم و خطبای کشور را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسن عرفان از اساتید حوزه علمیه قم خطبای کشور، گفت: مرحوم عرفان از شخصیت های برجسته و تاثیرگزار بود و هرجا که از او دعوت برای سخنرانی می شد، با کمال خوشرویی و اخلاق حسنه آن را می پذیرفت.

وی بیان کرد: مرحوم عرفان نگاه عمیق و ارزشمندی به مسائل علوم اسلامی و برنامه های پژوهشی داشت و همیشه دغدغه این را داشتند که طلاب مسئله تحقیق و پژوهش را در مدارس علمیه جدی بگیرند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در مدت مسئولین بنده در حوزه علمیه قزوین بارها از مرحوم عرفان به عنوان معلم اخلاق دعوت شد و هر بار نیز با استقبال آن مرحوم روبه رو بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اضافه کرد: مرحوم استاد عرفان با طلاب ارتباط دوستانه ای داشت و همیشه به حرف های آنان گوش می داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین ارتحال این استاد و خطیب برجسته را به محضرحضرت ولی عصر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده و طلاب و اساتید حوزه های علمیه کشور تسلیت گفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha