پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین از آغاز سال تحصیلی حوزه خواهران از ۳۱ شهریور سال جاری خبرداد.

حجت الاسلام رضا کاظم لو در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به تحصیل ۱۶۰۰ طلبه حوزوی در مدارس استان قزوین، گفت: امسال 212 نفر از علاقمندان به علوم حوزوی، پس طی مراحل قانونی، جذب مدارس علمیه خواهران استان قزوین شده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان کرد: حوزه های علمیه خواهران با رویکرد مدرسه محوری، کار آموزشی خود را شروع کرده و تمام نیروها تلاش خواهند کرد که فعالیت ها در داخل خود مدرسه محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز برای حوزه های علمیه خواهران مهم بوده، این است که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی را به عنوان اولویت جدی تمام برنامه های تحصیلی و پژوهشی قرار دهند.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: در حوزه علمیه خواهران استان قزوین خوشبختانه علاوه بر اینکه برنامه های آموزشی و پژوهشی برای طلاب ارائه می شود، برنامه های فرهنگی و بصیرتی نیز در مدارس اجرا می گردد.

وی در رابطه با تاسیس حوزه علمیه خواهران شهرستان الوند بیان کرد: مرحوم حجت الاسلام طهماسبی در زمان حیات بسیار پیگیر این مسئله بود و بنده هم همچنان در حال رایزنی این هستم و امام جمعه جدید این شهر نیز خواستار تاسیس حوزه علمیه خواهران می باشند.

حجت الاسلام کاظم لو در رابطه با برگزاری رزمایش حضرت محمد(ص) در سراسر کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما مسلمان هستیم، قرآن در آیات نورانی به همه سفارش فرموده که همیشه در برابر تهدیدات دشمنان آمادگی لازم را داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: امروز دشمن شناسی از ضرورت هاست و برگزاری این رزمایش نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که خوشبختانه نه تنها با حضور بسیجیان با بصیرت برگزار شده، بلکه طلاب و روحانیون نیز در این رزمایش حضور با نشاط و فعالی دارند.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: مسابقاتی از قبیل تیراندازی و اسب سواری در کشور برگزار می شود که جنبه تفریحی ندارد، بلکه هدف این است که این نوع مسابقات  وبرنامه ها را جهت آمادگی نیروها داشتنه باشیم و به آنها اهمیت دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha