جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کشوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کشوری گفت: در مرکز آموز های کاربری ۲۶۲ شغل برای طلاب مدارس علمیه که با ذی طلبگی همخوانی دارد تعریف شده که باید امروز بیش از همیشه مهارت آموزی طلاب مدارس علمیه را توجه وبه آن جدی نگاه کنیم .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کشوری امروز در جمع طلاب و مدیران مدارس علمیه استان، ضمن قدردانی از تلاش های معاونین مدارس علمیه، گفت: خوشبختانه در این یک سال که از تاسیس واحد مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی گذشته، فعالیتها و برنامه های خوبی انجام شده که جای قدردانی است.

وی اظهارکرد: مخاطبان آموزش های این مرکز سه گروه هستند، گروه اول طلاب و روحانیون در حال تحصیل، گروه دوم طلابی که در سطوح عالی در حال درس خواندن می باشند و گروه سوم دانش آموختگان حوزوی می باشند که در ادارات استان ها مشغول به کار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کشوری خاطر نشان کرد: مخاطبان مرکز از چندین طیف مختلف بوده که مطابق با نیاز مخاطب در تمام سطوح، دوره‌های مختلف بر اساس آئین‌نامه آموزشی، برنامه‌های الزامی برحسب ضرورت پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها به گونه‌ای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی شده که هر طلبه در زمینه‌های مختلف اعم از آموزش، پژوهش، سخنرانی، مهارت‌های فردی و اجتماعی، مدیریت و تبلیغ و دیگر ضروریات یک بسته آموزشی منسجم و کاربردی دریافت خواهد کرد که برابر مصوبه شورای عالی حوزه، طراحی و تدوین شده است.

مدیر مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه کشور گفت: در مرکز آموز های کاربری 262 شغل برای طلاب مدارس علمیه که با ذی طلبگی همخوانی دارد، تعریف شده که باید امروز بیش از همیشه مهارت آموزی طلاب مدارس علمیه را با توجه به آن جدی در نظر بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین کشوری به تشکیل 22 گروه علمی با همکاری این مرکز خبر داد و بیان کرد: 22 کارگروه و کمیته با این مرکز همکاری نزدیک داشته و افرادی که با این کمیته ها همکاری دارند، از اساتید حوزه بوده و از افرادی هستند که در خصوص علوم دانشی و همچنین در آن حوزه تالیفات فراوانی داشته اند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha