پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهرک نشینان صهیونیست یک منزل فلسطینی را در الخلیل اشغال کردند

حوزه/ در حالی که نظامیان اسرائیلی به زور اسلحه مانع نزدیک شدن فلسطینیان می شدند، شهرک نشینان صهیونیستی اثاثیه شان را به داخل خانه ای که اشغال کرده بودن منتقل کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، یک گروه از شهرک نشینان صهیونیستی، دوشنبه شب با اسلحه به یک خانه فلسطینی در شهر قدیمی الخلیل در بخش جنوبی کرانه باختری اشغالی حمله کرده و خانه را تصاحب  کردند.

به گفته  خبرگزاری های فلسطینی این خانه به اعضای خانواده فلسطینی زعتری تعلق داشت که در نزدیکی مسجد ابراهیمی نزدیک به شهرک غیرقانونی کریات اربا واقع شده است. شهرک نشینان در این حمله با پشتیبانی نظامیان اسرائیلی که منطقه را محاصره کرده و مانع ورود فلسطینیان می شدند مشایعت شده و پیش چشم مردم اثاثیه شان را به داخل این منزل وارد کردند.

عارف جبار یک فعال مدنی مخالف خشونت در منطقه در این باره گفت: مصادره غیرقانونی این خانه فلسطینی درست سه ماه پس از تلاش قبلی صهیونیست ها برای اشغال آن اتفاق افتاد.

در اخباری مشابه صهیونیست ها در نزدیکی یک منزل فلسطینی در روستای برقع درشمال نابلس، در منطقه شمالی کرانه باختری اشغالی آتش گشودند.

تیراندازی ها به سمت این منزل فلسطینی با نام جمال رضا سیف با شلیک چندین خشاب گلوله همراه بود که خسارات زیادی به منزل وارد کرده، اما کسی آسیب ندیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha