جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 460768
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
تصاویر/ مراسم رونمایی از ضریح جدید مزار میثم تمار

حوزه/ همایش «میثم تمار» با هدف ارائه راهکارهای مناسب برای رفع موانع اقتصادی و تبیین مسائل روز از سوی مبلغان به همت موسسه خطابه امیر بیان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام کلاته عصر امروز در اولین همایش «میثم تمار» که بامحوریت خطابه و منبر انقلابی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم برگزار شد بر هم فکری و هم اندیشی مبلغان برای تبلیغ بهتر، قوی و مؤثرتر تأکید کرد و گفت: امروز در شرایط حساسی از لحاظ فتنه اقتصادی هستیم به همین دلیل لازم است مبلغان قبل از اعزام به تبلیغ، به فکر برگزاری همایش برای هم فکری بهتر در جامعه برای رفع مشکلات کشور باشند.

قائم مقام مؤسسه خطابه امیربیان بابیان اینکه این همایش امروز به نام میثم تمار که از مبلغان خوش بیان دین بوده لقب گرفته افزود: باید سعی کرد همه مبلغان به مانند میثم تمار برای ترویج دین و اسلام تلاش کنند و بابیان زیبا به تبیین آموزه های اسلام بپردازند.

وی بابیان اینکه هدف از برگزاری این همایش ارائه راهکارهای مناسب برای رفع موانع اقتصادی کشور است، اظهارداشت: مؤسسه امیر بیان به همین هدف شکل گرفته و درادامه هم به همین عنوان برای رفع مشکلات جامعه فعالیت خواهد کرد.

313/40   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha