جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که روحانیت باید با اعمال و رفتار خود به تبلیغ دین بپردازد، گفت: مبلغان دینی باید به گونه ای عمل کنند که رضایت عمومی جامعه را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در نشستی با جمعی از مبلغان غرب استان با اشاره به اهمیت مسأله تبلیغ در جامعه اسلامی، بر ضرورت اهتمام مبلغان دینی در عمل به رسالت خود در جامعه امروز تأکید کرد.

وی با بیان این که در شرایط امروز جامعه وظیفه مبلغان را دو چندان کرده است، افزود: با توجه به هجم وسیعی از هجمه های فرهنگی که امروز در جامعه وجود دارد همت و تلاش مبلغان دینی با دو چندان شود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز دشمن همه توان خود را برای تضعیف دین و ارزش های الهی در جامعه به کار گرفته، خاطرنشان کرد: روحانیت تنها قشری است که می تواند در برابر این هجمه ها بایستد و تلاش های آنها را خنثی کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که هجمه های فرهنگی هر روز با شیوه های فریبنده خاصی در جامعه اسلامی رسوخ پیدا می کند، تصریح کرد: متأسفانه هدف اصلی این هجمه ها نیز نسل جوان جامعه اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که یکی از مهم ترین وظایف مبلغان دینی افزایش سطح آگاهی جوانان در خصوص توطئه های دشمنان است، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم نسل جوان ما فریب هجمه های فریبنده دشمن را بخورند و در دام آنها گرفتار شوند.

معاون تبلیغات حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر چه میزان حضور مبلغان دینی در جامعه و سطح ارتباط آنها با عموم مردم به ویژه نسل جوان بیشتر شود به طور حتم اثرگذاری هجمه های دشمن نیز کاهش خواهد یافت، بیان داشت: امروز باید از همه فرصت های به وجود آمده درجهت تبلیغ صحیح دین به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه بهره گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جامعه اسلامی با آسیب های اجتماعی و فرهنگی بسیاری مواجه است، تصریح کرد: متأسفانه در ادوار مختلف به دلیل برخی سهل انگاری ها امروز شاهد بروز این آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه دینی هستیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز دشمن هویت دینی جامعه به ویژه نسل جوان کشورمان را هدف اصلی خود قرار داده، خاطرنشان کرد: طرح ها و برنامه های تبلیغی ما باید در جهت تقویت هویت دینی و انقلابی جوانان باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن به خوبی می داند اگر هویت نسل جوان جامعه را تضعیف و کمرنگ کند به راحتی می تواند آنها را در همان مسیری که خود می خواهد هدایت کند، تصریح کرد: به همین دلیل امروز گسترش فرهنگ دینی با بهره گیری از ابزارهای تبلیغی روز امری لازم و ضروری است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مبلغان باید توجه داشته باشند ار ابزارهای کارآمد و به روز می توانند در جهت تبلیغ مناسب و اثرگذار خود در جامعه استفاده کنند، بیان داشت: تنها اکتفا کردن به تبلیغ سنتی نمی تواند موجب موفقیت یک طلبه در مسیر تبلیغ شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که روحانیت باید با اعمال و رفتار خود به تبلیغ دین بپردازد، خاطرنشان کرد: مبلغان دینی باید به گونه ای عمل کنند که رضایت عمومی جامعه را در پی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha