پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام لطفیان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز در نوع نگاه اندیشه ای در خط مقدم قرار داریم که نباید گذاشت مقدسات اسلامی مخدوش شود و تلاش مجاهدانه خواهران و برادران مبلغ باید در این حوزه مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان، در همایش طلایه داران هدایت در سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی خطاب به مبلغان با بیان این که شما پرچمداران هدایت جامعه اسلامی هستید که آرام آرام برای حضور در رزمگاه اندیشه ای مهیا می شوید، گفت: تبلیغ معارف پربار مکتب انسان ساز اهل بیت عصمت و طهارت سعادت ارزشمندی است که در ایام تبلیغی محرم به وجود آمده است.

وی با ترسیم نقشه راه در دوماه پیش رو و فراهم آمدن فرصت تبلیغ  در این ایام تصریح کرد: ماموریتی که بنده و شما در طول زندگی افتخار آن را داریم، ماموریتی است که خداوند متعال به رسول او فرموده این قول ثقیل را باید با هنرمندی که یک مبلغ باید داشته باشد تبدیل به قول حسن، طیب و صدیق شود و دستورات دین را به جامعه انتقال داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان این که دعوت به سوی خداوند متعال باید به اطاعت منتهی شود و معیت در پی داشته باشد، تصریح کرد: قول صدیق، حسن و بلیغ انسان را وارد وادی اطاعت کرده که این بزرگترین افتخار ماموریت است که شبکه تبلیغ باید به سمت آن حرکت کند و همه این تبلیغ ها در راستای اطاعت، معیت، همراهی و بندگی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفیان با بیان این که همه اینان به عنوان نقشه راه مبلغ بوده و انسان های زنگار گرفته را باید زمینه ای در راستای پذیرش ولی در وجود آنان مهیا کرد، گفت: امروز این رسالت و ماموریت بر دوش شماست و جامعه ولایی که شما روحانیون پرچمدار آن هستید، باید به مبارزه با جامعه مدنی به سبکی که روشنفکران غربی پرچمداری آن را دارند بایستد.

وی ادامه داد: جامعه ولایی خود به خود ایجاد نمی شود بلکه عناصر انقلابی می خواهد که روحانیون سرافراز و مبلغین توانمند بهترین پرچمداران نظام هستند که عملا با دین یاری و دین بانی این معارف بلند را ترویج می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه ضمن تبیین شاخصه های انقلابی گری، به اهمیت پایبندی به ارزش ها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: همت بلند همه شما برای پیشرفت و رسیدن به اصول و مبانی انقلابی مورد نیاز بوده و باید در عین پایبندی به استقلال و آزادی، در برابر دشمنان حساسیت به خرج دهید.

حجت الاسلام والمسلمین لطفیان با بیان این که حساسیت در برابر دشمنان ماموریتی است که به همه ما ابلاغ شده و در پرتو آن نیز باید تقوای الهی و سیاسی داشت، افزود: اسلامی که امروز باید ما پرچمدار آن باشیم دارای وجهه های عبادت، شریعت، جماعت، قدرت و سیاست بوده اما به طور کلی آنی که انقلاب اسلامی پرچمدار آن می باشد، اسلام هویت است.

وی با بیان این که رسالت ما ترویج اسلام هویتی است که امروز مورد تهاجم قرار گرفته، بیان کرد: آنچه که انتظار می رود پیگیری مدل عدالت خواهی و استکبار ستیزی بوده و دفاع از سنگر پشتیبانی از مردم، انقلاب و آرمان ها ماموریت پیش روی ما است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بصیرت افزایی و دفاع از جمهوریت اسلامی به عنوان رسالت دیگر روحانیون و مبلغین عنوان کرد: امروز پیام این حرکت ارزشمند تبلیغی شما بیان آن است که شیعه بر ظلم صبر می کند؛ اما همه باید بدانید که امروز در نوع نگاه اندیشه ای در خط مقدم قرار داریم که نباید گذاشت مقدسات اسلامی مخدوش شدود و تلاش مجاهدانه خواهران و برادران مبلغ و مبلغین توانمند مورد چشمپوشی و یا نادیده انگاشتن قرار گیرد.  

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha