جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی امام جمعه گل تپه

حوزه/ استاد حوزه علمیه همدان گفت: : حضرت آقا با اشرافیت کامل خود نسبت به مسائل سیاسی داخلی و خارجی و با تحلیل درست وقایع، از وقوع بسیاری از بحران ها جلوگیری می کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی از اساتید حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به نحوه مدیریت مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف یاد آور شد: تجزیه و تحلیل هایی که رهبری نسبت به مسائل مختلق دارند به تایید همه کارشناسان بسیار دقیق و جامع است.

امام جمعه شهرستان گل تپه افزود: ایشان به صورت کاملا کاربردی و به نوعی که قابل اجرا باشد به تبیین موضوعات مختلف پرداخته اند.

وی توجه به فرمایشات رهبری را کلید حل مشکلات دانست و تاکید کرد: اگر به سفارشاتی که حضرت آقا نسبت به مطالب مختلف ارائه می دهند به طور صحیح در عرصه عمل توجه شود کارها بسیار به خوبی انجام خواهد گرفت.

این استاد حوزه به انتخاب مقام معظم رهبری پس از امام خمینی به عنوان رهبری جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: راه و روش حضرت آقا کاملا منطق بر روش و اصولی است که امام خمینی پایه گذار آن بودند و ذره ای تا به حال از این مسیر دور نشده اند.

وی ادامه داد: پیاده کردن اسلام ناب محمدی و شناخت دشمن از خودی و غیر خودی و تشریح آسیب هایی که انقلاب با آن مواجه است از اصولی است که رهبری بر آن تاکید دارند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در نحوه بیان پیشنهادات و فرمایشات خود به نوعی عمل کرده اند که از آرمان های امام فاصله نگیرند و این موضوع را همیشه سر لوحه خود قرار داده اند.

وی مهم ترین ویژگی مقام معظم رهبری را دید جامع ایشان عنوان کرد و گفت: حضرت آقا با اشرافیت کامل خود نسبت به مسائل سیاسی داخلی و خارجی و با تحلیل درست وقایع از وقوع بسیاری از بحران ها جلوگیری می کنند.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد: نحوه بیان ایشان به نحوی است که مستمع کاملا اغنا می شود و باید این نکته را هم یاد آور شد که دید رهبری به نوعی است که با پیش بینی های خود توانسته است برنامه های دشمن را نقش بر آب کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha