جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
​بیت المقدس از روابط با ایالات متحده مهم تر است

حوزه/ نبیل ابو ردینه، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین با قرائت بیانیه ای اعلام کرد، فلسطینیان تسلیم باج خواهی آمریکا نشده و بیت المقدس از داشتن روابط با ایالات متحده مهم تر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، نبیل ابو ردینه، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین عصر روز دوشنبه با قرائت بیانیه ای اعلام کرد که فلسطینی ها در تلاش برای دست یابی به حقوق قانونی خود، بویژه در بیت المقدس اشغالی «اورشلیم»، پایبند خواهند ماند و افزود که این شهر مقدس برای آن ها مهم تر از داشتن روابط با ایالات متحده آمریکا است.

ابو ردینه گفت که سیاست های آمریکا و تصمیمات و اقدامات خصومت آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور نمی توانند حقوق تاریخی و مشروع مردم فلسطین، مبارزه آنان برای آزادی، حق بازگشت آوارگان به سرزمین شان، ایجاد یک دولت مستقل با پایتخت بیت المقدس از بین ببرند.

وی گفت: حقوق ما سلب نشدنی است و از بین نمی رود. مردم ما با مقاومت باقی مانده و برای حق آزادی و  استقلال تضمین شده از سوی جامعه بین المللی به مبارزه خود ادامه خواهند داد. حق بازگشت همه آوارگان یک حق سلب نشدنی است و آزادی فلسطین و پایتخت آن بیت المقدس، از روابط با ایالات متحده مهم تر است.

این مقام حکومت فلسطین در ادامه گفت که تصمیم اخیر آمریکا در رابطه با تعطیلی دفتر نمایندگی فلسطین در واشنگتن یک عمل غیر قانونی و یک باج خواهی سیاسی محسوب می شود و افزود  که این گونه سیاست ها نمی تواند حقوق به حق فلسطین را پایمال کرده و فلسطینیان برای محافظت از شهر و اماکن مقدس شان ایستاده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha