شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: دشمنان نظام اسلامی بعد از شکست در تهاجم فرهنگی - سیاسی و علم و فناوری بدنبال تهاجم اقتصادی با هدف بر هم زدن فضای اجتماعی جامعه هستند که محور اصلی این تهاجم نیز فاصله بین مردم و مسئولین و ایجاد یاس و ناامیدی در بین اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، پیش از ظهر امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این جلسه ضمن تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اولین شهید امر به معروف و نهی از منکر را امام حسین(ع) دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی بعد از شکست در تهاجم فرهنگی - سیاسی و علم و فناوری بدنبال تهاجم اقتصادی با هدف بر هم زدن فضای اجتماعی جامعه هستند که محور اصلی این تهاجم نیز فاصله بین مردم و مسئولین و ایجاد یاس و ناامیدی در بین اقشار مختلف جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و صبر، شکیبایی و تحول مردم عزیز را ستودنی دانست و اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با نبرد آشکار و تمام عیار در حوزه اقتصادی و مخدوش نمودن مسئولین در ذهن مردم را به طور جد مورد توجه قرار داده اند که در حقیقت اینگونه نیست و این نقشه شوم نیز برملا خواهد شد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ادامه داد: بزرگترین وظیفه مسئولین در امر به معروف و نهی از منکر در شرایط کنونی امر به تلاش و خدمت رسانی به مردم به هر قیمت و کم کاری نکردن در خدمت رسانی به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به برگزاری همایش بزرگ ارتقای سلامت اجتماعی و اداری در هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر انضباط کاری، خدمت رسانی جهادی، ارائه بهترین شیوه خدمت رسانی، نظارت بر کار، تقوا و تکریم ارباب رجوع را از جمله مباحث و الزامات کارکنان ادارات و دستگاهها عنوان کرد و گفت: استان بوشهر در عرصه های مختلف زبان زد خاص و عام است و امیدواریم با ایجاد روحیه ی جهادی و خدمت صادقانه در جهت تحقق آرمانهای انقلاب گامی بلند برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha