جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی عمر با برکت خویش را در خدمت به دین و جامعه اسلامی و همچنین تربیت شاگردان مکتب اهل بیت(ع) در منطقه شاهرود گذراند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی ارتحال آیت الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهردوی را به اخوی بزرگوار آن مرحوم، آیت الله حاج شیخ مصطفی اشرفی شاهرودی، خانواده و سایر بازماندگان تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی به این شرح است:

حضرت آیت الله حاج شیخ مصطفی اشرفی شاهردوی، استاد معزز و بزرگوار حوزه علمیه خراسان، فقدان اسفناك اخوى گرانقدر حضرتعالی مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی موجب تأثر و تأسف گردید.

اینجانب ضایعه وارده را به جنابعالى و بيت آن عالم ربانی، طلاب و روحانیون و مردم شریف شاهرود تسلیت عرض مى‌كنم.

بی شک خدمت به دین خدا در کسوت روحانیت از والاترین و ارزنده ترین خدمات دینی  به امت اسلامی است و عالمان دین  در عرصه نشر معارف زندگی ساز اسلام ناب  نقش تعیین کننده ای  در این راستا ایفا کرده اند بی تردید مرحوم

آیت الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی در زمره این شخصیت‌های ارزشمند بشمار می آمد  که عمر با برکت خویش را در خدمت به دین  و جامعه اسلامی و همچنین  تربیت شاگردان مکتب اهل بیت(ع) در منطقه شاهرود گذراند.

در این ایام که با نام حضرت اباعبدالله(ع) همراه و قرین است، از درگاه خداوند متعال غفران واسعه را برای آن عالم ربانی مسئلت می نمایم و امیدوارم حق تعالی به جنابعالی، بیت ایشان و سایر بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha