سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمدی

حوزه/ نمایشگاه «اندیشه عاشورایی» با محوریت بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص قیام سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، در قزوین برپا شد.

حجت الاسلام روح الله محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: امروز باید نسل انقلاب اسلامی را با وقایع تاریخی به خصوص سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) بیش از پیش آشنا نماییم.

وی خاطرنشان کرد: نباید مبلغین و روحانیون ما این مسئله تاریخی که  بعد از 1400 سال هنوز در دلها نفوذ پیدا کرده و سراسر مسلمانان دنیا به این امام مظلوم احترام گذاشته و در سوگ آن حضرت عزادار هستند را مختص به این ایام اختصاص ندانیم، بلکه در طول سال اهداف قیام سالار شهیدان را برای مردم و جوانان تبیین کنیم.

دبیر برگزاری  نمایشگاه «اندیشه عاشورایی» بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری حوزه علمیه استان قزوین، مجمع خادمین حضرت زهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه(ع) در منطقه رجایی دشت برگزار شده که خوشبختانه مبلغین حوزه علمیه  قزوین و قم و همچنین کارشناسان دینی در بخش خواهران در این نمایشگاه فعالیت دارند که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام محمدی تخاطرنشان کرد: این نمایشگاه از بخش های مشاوره خانوادگی، پخش فیلم، قصه گویی برای کودکان و نوجوانان، اقتصاد مقاومتی، کتاب و لوازم  التحریراسلامی و پخش بیانات رهبری معظم انقلاب اسلامی تشکیل شده است و در هرکدام از این غرفه ها توضیحات لازم توسط مبلغین به بازدید کنندگان ارائه می شود.

گفتنی است، نمایشگاه «اندیشه عاشورایی» همه روزه از ساعت 16 الی ۲۰ برای بازدید علاقه مندان در منطقه رجایی دشت دایر می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha