جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بعد عاطفی در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) امری قابل ذکر است، ولی اشک ریختنی که نتواند با منبع الهی پیوند بخورد و خالی از معرفت و شناخت باشد، در باطن زیبا نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی امروز در جمع کارکنان این  اداره کل گفت: بعد عاطفی در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) امری قابل ذکر است، ولی اشک ریختنی که نتواند با منبع الهی پیوند بخورد و خالی از معرفت و شناخت باشد، در باطن زیبا نیست، زیرا همان طور که با امام حسین(ع) پیوند عاطفی برقرار می کنیم، باید ایشان را به عنوان الگو در زندگی، سرمشق خویش قرار دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: مبلغان دینی باید با معرفت بخشی در مجالس عزادرای آن امام بزرگوار، سبب معرفت افزایی جامعه شوند تا تفکر و قیام نهضت حسینی(ع) هرچه عمیق تر و افزون تر ادامه و توسعه یابد.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: دشمنان با برنامه ریزی و صرف هزینه‌های زیاد، در پی انحراف مجالس عزای حسینی هستند و قصد دارند فرهنگ شهادت طلبی را سست کنند، بنابراین باید هوشیار و مراقب باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: واقعه عاشورا همچون خون در رگ های جامعه شیعه است، به این دلیل که پیام سرخ حسینی نشانه قیام سیدالشهدا(ع) در مبارزه با ظلم و امید به آینده در راستای عدالت و تفکر مهدوی(عج) است، لذا باید از بستر تبلیغی ماه محرم که ماه پیروزی خون بر شمشیر است، بیشترین استفاده را ببریم تا شبکه تبلیغی بتواند به رسالت خود به خوبی عمل کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد:  باید ارزش هایی که سالار شهیدان برای آن قیام کردند را بشناسیم و هر روز در زندگی خود جاری کنیم تا بتوانیم در مقابل نفس و دشمن درونی خود  بایستیم .

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha