سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 463015
۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: موکب شهید حجت اسدی در کربلا برنامه های فرهنگی خوبی داشتند که باید سایر الگوی موکب ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی در جلسه ستاد اربعین حسینی امور بانوان مبلغ حوزه علمیه خواهران، ضمن تسلیت شهدای اهواز که به دست گروهک تروریستی به شهادت رسیدند، گفت: بارها ملت ایران در عرصه های مختلف این مسیر پرفیض و عزتمند شهادت را طی نمودند و این گونه حرکات بزدلانه و ناجوانمردانه هیچ گونه تاثیری در اراده ملت همیشه بصیر نخواهد داشت.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب، خللی در برنامه ها قرار دهند که باید هوشیار بوده و مراقب توطئه های آنان باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس را نباید به یک هفته اختصاص داد، بلکه در طول سال رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین نماییم.

حجت الاسلام نعمت الهی تشکیل ستاد امور بانوان مبلغ حوزه علمیه خواهران برای مراسم اربعین حسینی را ستود و بیان کرد: در سال های گذشته خواهران مبلغ در این حرکت عظیم فرهنگی شرکت داشتند ولی باید به صورت منسجم و با برنامه در موکب ها حضور داشته باشیم.

وی بیان کرد: در سال گذشته موکب شهید حجت اسدی که در کربلای معلی واقع شده بود، در قسمت خواهران و برادران برنامه های غنی و فرهنگی خوبی برای زائرین داشت که باید الگوی دیگر موکب های استان قرار گیرد.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین تصریح کرد: در سال گذشته کمیته فرهنگی حوزه علمیه قزوین در خصوص اربعین حسینی مقام اول را در سایر استانها از جهت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی داشتند که امسال نیز باید این برنامه ها تداوم داشته باشد.

وی اظهار کرد: بصیرت افزایی باید سرلوحه حضور بانوان در پیاده روی اربعین باشد تا سبک زندگی خاصی که در این ایام بر زندگی زائران حسینی حاکم می شود، به همه سال تسری یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha