پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: چهلمین سال انقلاب، سال بلوغ انقلاب است که تبدیل به شجره طبیه پر ثمر و بالنده شده است و علی‌رغم همه شیطنت‌ها انقلاب در حال صدور است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در جلسه ستاد کنگره سه هزار شهید استان قزوین گفت: امروز خط مقدم جمهوری اسلامی ایران به شهرهای سوریه، یمن و غزه توسعه پیدا کرده است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: توسعه جمهوری اسلامی از مرکز فیضیه و با هدایت‌گری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با رشادت‌های سه هزار شهید گرانقدر، خانواده‌های آن عزیزان، جانبازان و آزادگان بدست آمد.

وی اضافه کرد: خداوند فرمود ای کسانی که ایمان آورده‌اید، خدا و رسول را اجابت کنید وقتی شما را به کاری دعوت می‌کنند چرا که اجابت آنها شما را صاحب حیات معنوی می‌کند.

 حجت الاسلام والمسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: خداوند در سوره بقره فرموده نه تنها مپندارید آنهایی که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده هستند، بلکه حق ندارید در فکر و خیالتان نیز تصور کنید که آنها مرده‌اند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: شهدا کسانی بودند که دعوت خدا و رسول(ص) را اجابت کردند و به حیات طیبه دست پیدا کردند و این حیات معنوی و حیات طیبه بالاترین سطح از حیات است.

 استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: شهدا اقامه‌کنندگان نماز بودند و باید کاری کنیم تا همه آحاد جامعه تحت تأثیر آرمانها و اهداف شهدا قرار گیرند و همه در راستای اقامه فرهنگ شهدا در جامعه قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: چهلمین سال انقلاب، سال بلوغ انقلاب است که تبدیل به شجره طبیه پر ثمر و بالنده شده است و علی‌رغم همه شیطنت‌ها انقلاب در حال صدور است.

 امام جمعه قزوین اظهار کرد: انقلاب هر روز با شکوه و با عظمت بیشتر در حال جذب انسان ها و تأثیرگذاری بر روی جوانان داخل، و در بیرون در تقویت مقاومت اسلامی مؤثرتر عمل کرده است و این کنگره کمک می‌کند تا بیش از پیش چهلمین سالگرد انقلاب را پاس بداریم.

وی اظهارکرد: کنگره سه هزار شهید استان قزوین فرصتی تکرار ناپذیر برای استان محسوب می‌شود و همه می‌باید تلاش کنیم تا به نحو شایسته از این فرصت استثنایی استفاده کنیم و آن را با شکوه و با عظمت برگزار کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha