پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ مردم از لحاظ معیشتی در سختی و مشکل هستند و باید از مسئولین بپرسیم که مردم چقدر باید صبر کنندتا شما کاری انجام دهید؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم با اشاره به شرایط ویژه کشور و گرانی های اخیر خطاب به مسئولین کشور گفتند:  مردم از لحاظ معیشتی در سختی و مشکل هستند و باید از مسئولین بپرسیم که مردم چقدر باید صبر کنندتا شما کاری انجام دهید؟.

ایشان افزودند: بسیاری از این گرانی ها ربطی به تحریم ندارند و ناشی از سوء مدیریت و به نوعی بی کفایتی است و لازم است هرچه سریعتر به این مشکلات مردم رسیدگی شود.

*مکتب"هیهات مناالذله" سرمشق همه ماست

معظم له در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسم با شکوه دهه اول محرم در کشور خاطر نشان ساختند: علی رغم تبلیغات وسیع دشمنان اسلام مبنی بر بی رونق کردن مجالس حسینی شاهد بودیم امسال بیش از هر سال دیگر مردم با شور و شعور در مراسم عزاداری امام حسین(ع) شرکت کردند و این نشان دهنده این است که مکتب اهل بیت(ع) بیش از پیش در قلوب مردم جا دارد  و این مکتب "هیهات مناالذله" مانند همیشه پابرجاست  و مکتب عزت و دفاع از دین، سرمشق همه ماست.

*حرکات تروریستی هیچ خللی در اراده ملت ایران ندارد

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حوادث تروریستی اهواز گفتند: دشمنان کینه توز ما خیال می کنند با این کارها می توانند در ملت ما تاثیر بگذارند؛ اما بدانند که این گونه کارها در حرکت ما و انقلاب اسلامی هیچ خللی وارد نمی سازد و مردم ما روز به روز علاقه مند تر می شوند.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha