جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و تمام نشدنی برای ملت ایران است که باید از برکات آن دوران بهره برداری لازم برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با نیروهای مسلح استان، با تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس رویدادی تاریخی، سیاسی، فرهنگی و نظامی است که باید از این گنجینه ارزشمند و غنی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه ولایت مداری،شجاعت، شهامت و غیرت جوانان این مرزبوم در همه دوران بویژه دفاع مقدس ستودنی و ارزشمند بوده است، اظهار کرد: دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ اذهان عمومی ثبت و ضبط شده است و باید برکات این دوران را در ابعاد گوناگون برای نسل جوان بازگو و تحلیل نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دفاع مقدس رویدادی سیاسی و فرهنگی برای ملت ایران بوده، خاطر نشان ساخت:ملت فهیم ایران اسلامی با توکل به خدا،تبعیت از ولایت ،اتحاد و انسجام تمامی توطئه های نظامی و فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی ساخته و هر روز بر اقتدار نظام اسلامی در جهان افزوده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ایران با تجهیزات سلاحی و نظامی ضعیف، توانست هیمنه نظامی و سیاسی دشمنان را بشکند، گفت: ایران اسلامی در سایه دفاع مقدس به قدرت دفاعی برتر در منطقه تبدیل شد و به جایگاه مطلوب رسید

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه امروز نیز باید با اتکا به توان داخلی و خود باوری بر مشکلات اقتصادی فائق آمد، افزود: امروز باید در اقتصاد، فرهنگ و موضوعات اجتماعی از فرهنگ دفاع مقدس استفاده نماییم و از برکات این گنجینه ارزشمند برای حل این مشکلات استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با محکومیت حادثه تروریستی اهواز، بیان داشت: تروریست ها در این حادثه بار دیگر اوج نفرت و انزجار مردم آزاده جهان را برای خود رقم زدند و برگ ننگین دیگری از قساوت و بی رحمی خود را به نمایش گذاشتند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز چهره دورغین و مستکبر آمریکای خیانتکار برای همگان آشکار شده، یادآور شد: مردم ایران اسلامی با همه توان و تبعیت از ولایت بر همه تجاوزگری های دشمنان غلبه خواهند کرد و در برابر چهره مستکبر و ستمگر دشمنان مقاومت و فداکاری خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha