پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیرحوزه علمیه استان فارس از تشکیل هیئت اندیشه ورز در حوزه استان خبر داد و گفت: برای پیشبرد و تکامل حوزه به هیئت های اندیشه ورز نیاز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، امروز در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه استان فارس که در سالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزار شد، به هدف از تشکیل هیئت اندیشه ورز اشاره کرد و اظهار داشت: برای پیشبرد و تکامل حوزه به هیئت های اندیشه ورز نیاز است.

وی با بیان اینکه به صورت متداول از مدارس علمیه سرکشی و مشکلات در حد توان برطرف شده است، افزود: باید با راهکارهای مناسب و برنامه های مطلوب در جهت پیشبرد طلاب از نظر علمی و تهذیبی تلاش کرد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: امروز حوزه های علمیه و طلاب امانتی در دست ما هستند و مدیریت نمی تواند نسبت به سرنوشت طلاب بی تفاوت باشد، از این رو نظارت مدیریت حوزه استان بر بخش های علمی و تربیتی جدی تر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی خاطر نشان کرد: آرزوی ما این است که حوزه های علمیه همواره رو به تکامل و ترقی باشند، به همین دلیل تشکیل چنین جلسه ای می تواند راهکاری برای رفع مشکلات باشد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس، به آسیب هایی که ممکن است مدارس را در برگیرد اشاره و عنوان کرد: آسیب های نظری و اعتقادی و انگیزه ای دو آسیب مهمی است که مسئولان مدارس باید به آنها توجه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha