جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ستاد بازسازی فارس

حوزه/ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: در ارزیابی هایی که در سطح کشور انجام شده استان فارس در این سال ها جزو ده استان برتر در این بخش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، اسکندر قاسمی، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز، که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این مجموعه اظهار داشت: بعد از تشکیل معاونت روحانیت در این مجموعه به حمدالله در موضوع تبلیغ فعالیت مطلوبی انجام شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که اکنون در جامعه به وجود آمده است نیروهای این مجموعه به صورت شبانه روز فعالیت های خود را دنبال می کنند و با توجه به شناختی که از استان داشته ایم جلساتی را در راستای گسترش فعالیت ها با نهادها، مراکز و ادارات برگزار کرده ایم.

وی افزود: ساخت مضجع شریف حضرت مسلم(ع)، تبلیغات درون شهری، ساخت تیزر در مشارکت حرم حضرت زینب(س)، چاپ بروشور،  از جمله فعالیت های این مجموعه به شمار می رود و در دیداری که با مقام معظم رهبری داشته ایم ایشان فرمودند «توفیقی شامل حال ایران شده که باید ادامه داد و از سختی های آن نترسید» به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا با تلاش های فراوان ادامه فعالیت ها را دنبال کنیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: در ارزیابی هایی که در سطح کشور انجام شده استان فارس در این سال ها جزو ده استان برتر در این بخش قرار گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس اطلاع رسانی را یکی از اهداف این مجموعه برشمرد و گفت: سازمان تبلیغات، شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این وظیفه را برعهده دارند تا در این زمینه به ما کمک کنند.

وی، ورود سازه مضجع حضرت مسلم(ع) به حرم‌مطهر شاهچراغ(ع) را فعالیتی مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت های حرم مطهر احمد بن موسی (ع) نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha