پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمله موشکی به مقر داعش

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به حمله موشکی صبح امروز سپاه پاسداران به مقر تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی در سوریه، گفت: حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های داعش و حامیان و بانیان جنایت اهواز، پاسخ کوبنده ای به دشمنان ملت و نظام اسلامی بود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به جواب کوبنده صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی، اظهار داشت: دشمنان این نظام به گمان خود می توانند با عملیات تروریستی و کشتار عده ای بی گناه زمینه های ناامنی در کشور را ایجاد می کنند که باید گفت این باور، خیالی باطل و مطرود است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: حمله ناجوانمردانه تروریست ها در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت جمعی از هم وطنان به دست این جنایتکاران جنگی، همان طوری که وعده داده شده بود، بی جواب نماند و فرزندان این مرز وبوم، صبح امروز با شلیک 6 فروند موشک میانبرد بالیستک مقر تروریستها و حامیان جنایت اهواز را در کشور سوریه مورد هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: این جواب و پاسخ دندان شکن و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریستها، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ عرض اندامی به تروریست ها نمی دهد و هر کسی که بخواهد به این مملکت نظر سو داشته باشد، با پاسخ کوبنده جوانان و شیرمردان این نظام روبرور خواهد شد.

دریایی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هرگونه عمل تروریستی در منشور بشریت محکوم و مذموم است، اضافه کرد: تمام جنگ های نیابتی در منطقه که به وسیله تروریستها انجام می شود و از سوی حامیان و آمران آن هدایت می گردد، چهره خشنی از اسلام نشان می دهد و متاسفانه جهان پیرامون این جنایت های جنگی را به دین اسلام که دین رحمانیت و بخشش است نسبت می دهند که این همان برنامه دشمنان دین خدا برای را زیر سئوال بردن این دین الهی و رحمانی می باشد.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: بی شک همه کارشناسان سیاسی و نظامی اذعان دارند که ناامنی های موجود در منطقه به منظور منزوی کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان منطقه ای و جهانی این انقلاب می خواهند به هر طریق ممکن جنگ را به داخل ایران بکشند.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: تا زمانی که ملت ایران پشتیبان ولایت مطلقه فقیه هستند، هرگز دشمنان و بدخواهان نظام نمی توانند ضربه ای به این نظام مقدس بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha