شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجمع فصلی کانون های تبلیغی در استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ کانون فرهنگی در استان کردستان فعال هستند و می توانند زمینه یک انقلاب فرهنگی در این خطه را مهیا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مجمع فصلی کانون های تبلیغی در استان کردستان، بعدازظهر امروز با حضور حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان و جمعی از روسای شهرستانی این سازمان برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: کانون های فرهنگی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان از ظرفیت های فرهنگی بسیار بالایی در جامعه برخوردارند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: کانون های فرهنگی استان کردستان با داشتن ارتباط مناسب با مردم و جامعه می توانند تحولات بزرگی در سطوح مختلف جامعه ایجاد کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر بیش از 120 کانون فرهنگی در استان کردستان فعال هستند و می توانند زمینه یک انقلاب فرهنگی در این خطه را مهیا کنند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: هر کانون فرهنگی به طور میانگین دارای ۱۰۰ نفر عضو است و اگر از ظرفیت این اعضا در کردستان برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی استفاده شود، می‌توانیم شاهد اتفاقات مهم فرهنگی در استان باشیم.

حجت‌الاسلام کرمی ادامه داد: بی شک فعالیت های قرآنی و فرهنگی نقش بسیار مهمی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی و نیز تشویق جوانان به سمت و سوی فعالیتهای دینی دارند، لذا کانون های فرهنگی باید از روش های به روز و نوین در کار خود استفاده نمایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: فعالیت کنونی کانون‌های فرهنگی استان قابل تقدیر است اما قانع‌کننده نیست و باید از ظرفیت این کانون‌ها بیش از این استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha