جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرکز زهرا فرانسه

حوزه/ مرکز زهرا فرانسه ضمن انتشار بیانیه ای در صفحه فیس بوک خود هرگونه اتهام وارده به این مرکز مبنی بر ارتباط با تروریست ها و گروه های افراطی را به کلی رد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به دنبال یورش پلیس فرانسه در بامداد دیروز به مرکز زهرا در این کشور و دستگیری شماری از کارمندان و نیروهای خدماتی این مرکز، امروز در صفحه فیس بوک مرکز زهرا فرانسه پیامی مبنی بر رد هرگونه اتهام وارده از سوی نیروهای امنیتی در مورد همکاری این مرکز فرهنگی با گروه های تروریستی و افراطی منتشر شد.

به گزارش پلیس محلی علت این اقدام نیروهای امنیتی اتهام وارده مبنی بر « ترویج عقاید افراطی و تروریستی همچنین به کارگیری سیاست هایی مغایر با اصول امنیتی فرانسه» بوده است که در پیام منتشر شده در صفحه فیس بوک مرکز زهرا از پلیس خواسته شده برای اتهام خود مبنی بر دست داشتن در اقدامات تروریستی دلیل ارائه کند.

همچنین در پیام مذکور آمده که روز گذشته نیروهای پلیس ضمن بازرسی کامل از ساختمان مرکز زهرا و همچنین منزل مسکونی 12 نفر از کارمندان، از قسمت « مبارزه با صهیونیست» این مرکز نیز بازرسی کامل به عمل آوردند که طی این بازرسی برخی از اسناد نیز ضبط و صورت جلسه شد و ساعاتی بعد اولین کانال تلوزیونی که خبر این اقدام پلیس فرانسه را منتشر شبکه تلویزیونی I24 بود.

لازم به ذکر است که مرکز زهرا فرانسه حدود ده سال قبل با مجوز وزارت فرهنگ و آموزش عالی فرانسه فعالیت های دینی و تبلیغی خود را آغاز کرد و در طی این سال ها هیچ‌گونه فعالیت مشکوک یا خلاف سیاست‌های ملی فرانسه در پرونده کاری این مرکز به ثبت نرسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha