جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدتقی سبحانی نیا-عضو هیئت دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: تصور ما این است که دانشجویان در حوزه برنامه‌های فرهنگی نقش پررنگ داشته باشند، البته فعالیت‌ها خوبی تا کنون شکل گرفته است؛ ولی باید فعالیت‌های خود را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام  والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی 98-97 دانشگاه قرآن و حدیث قم بیان داشت: همان‌طوری که از اسم معاونت فرهنگی و دانشجویی برمی‌آید برنامه‌های ما به دو بخش فرهنگی و دانشجویی تقسیم می‌شود.

وی تصریح کرد: انجمن و تشکل‌های دانشجویی آر فعالیت‌های بخش فرهنگی دانشگاه محسوب می‌شود و ما در رشته‌های کارشناسی انجمن‌های علمی فرهنگی بعضاً سیاسی راداریم و توصیه داریم که در مقاطع ارشد و دکتری انجمن‌های علمی راه‌اندازی شود که هم‌اکنون دو انجمن علمی روانشناسی و فقه و حقوق را به‌صورت فعال داریم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث گفت: تصور ما این است که دانشجویان در حوزه برنامه‌های فرهنگی نقش پررنگ داشته باشند، البته فعالیت‌های خوبی تا کنون شکل گرفته است، ولی باید فعالیت‌های خود را تقویت کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های این معاونت پیگیری‌های برنامه‌های وزارت علوم است و همکاران ما در جهت جذب حداکثری منابع و اعتبارات کوشا هستند.

حجت‌الاسلام  والمسلمین  سبحانی نیا در پایان گفت: برگزاری مراسمات معنوی، بسیج دانشجویی، مشاوره تحصیلی و برنامه‌های مفرح برای دانشجویان از دیگر فعالیت‌های این معاونت به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha