جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست خبری آیت الله سیداحمد خاتمی

حوزه/ عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرها و استان های مختلف باید فعال باشند و خلاء های تبلیغی را رفع کنند تا جلوی سیاه نمایی دشمن از فعالیت های انقلاب اسلامی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت ‌الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در همایش رؤسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور بر ضرورت حفظ وحدت در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: جنایت رژیم پهلوی در همه عرصه‌ ها به خصوص در اقتصاد مشخص است، باید این جنایت‌ ها را به مردم گفت چرا که حساسیت زیادی در عرصه اقتصادی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر نیروهای انقلابی را دانست، برخی از همین عناصر مثبت نظام بدون هیچ دلیلی کنار گذاشته شده اند که باید آنها را بازگرداند.

آیت الله خاتمی در خصوص استعفای آیت ‌الله جنتی از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: بعد از این استعفا، این مجموعه خلاء هایی دارد، بخشی از حل مشکلات ستاد احیا به خاطر محاسن سفید آیت ‌الله جنتی بود، ایشان عاشق مقام معظم رهبری هستند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه بر ضرورت تبیین عملکرد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تاکید کرد و ابراز داشت: امسال انقلاب اسلامی در سن ۴۰ سالگی به پختگی رسیده است، باید دستگاه های مختلف و رسانه ها در برگزاری جشن چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی نهایت تلاش خود را بکنند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: وی گفت: همچنین باید زمینه حضور جوانان در مساجد فراهم شود و از خالی شدن مساجد از جوانان و نوجوانان خودداری شود و در این خصوص ابزار هنر می تواند مفید باشد.

آیت الله خاتمی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرها و استان های مختلف باید فعال باشند و خلاء های تبلیغی را رفع کنند تا جلوی سیاه نمایی دشمن از فعالیت های انقلاب اسلامی گرفته شود.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: اگر برگزاری یک مراسم از دید شورای هماهنگی تبلیغات مناسب نیست باید این موضوع به اطلاع مسئولان آن برنامه برسد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی همه ‌گیر است، ادامه داد: هیچ کسی نیست که این مشکلات اقتصادی تاثیری روی وی نگذاشته باشد، پس برای همین باید برای حل مشکلات مختلف اقتصادی و فرهنگی مردم و مسئولان دست به دست هم دهند و دولتمردان نیز تلاش مضاعفی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha