پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حاج احمد

حوزه/ حجت الاسلام حاج احمد گفت: گردان نمونه سازمان بسیج طلاب استان متشکل از ۲۰۰نفر از طلاب و روحانیون در رزمایش اقتدار عاشورایی به منظور بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و برائت از دشمنان انقلاب و اسلام شرکت کردند.

حجت الاسلام میثم حاج احمد در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» پیرامون حضور روحانیون  و طلاب بسیجی در رزمایش 30 هزار نفری اقتدار عاشورایی اصفهان و اعزام به منظور خدمت رسانی، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر استان اصفهان، در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان، گردان نمونه سازمان بسیج طلاب استان متشکل از 200نفر از طلاب و روحانیون در این رزمایش شرکت کردند.

وی با بیان اینکه روحانیون و طلاب  با حضور پرصلابت و دشمن شکن خود همراه با دیگر بسجیان اقتدار عاشورایی خود را به نمایش گذاشته گفت: در یک ماه گذشته  که رزمایش اقتدار عاشورایی در سه مرحله برگزار شده است، روحانیون و فصلای حوزه علمیه  از آغاز به کار اردوهای جهادی سازمان بسیج طلاب، در مناطق محروم حضوری فعال و موثر ایفا کردند.

رئیس سازمان بسیج طلاب استان اصفهان ابراز کرد: در دهه اول محرم  گروه های مختلفی از روحانیون و طلاب حوزه علمیه اصفهان تحت عنوان بسیجیان سازمان بسیج طلاب به منظور تبلیغ دین و تقویت مبانی دینی به مناطق مختلف محروم استان و خارج استان اعزام شدند .

وی افزود: با توجه به اینکه آمریکایی ها و دشمنان انقلاب و اسلام در پی توطئه چینی مستمر هستند خاصه در سال جاری که مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، تا باعث تضعیف و تخریب انقلاب شوند، سازمان بسیج  طلاب با برگزاری نشست های بصیرتی مانع این هدف شوم دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha