پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلابی بحرین اعلام کرد: از چند روز پیش موج بازداشت مردم شدت یافته و ایست های بازرسی معددی در راه ها ایجاد شده است و حدود ۲۰ جوان بازداشت شده اند که همچنان سرنوشت نامعلومی دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی موج جدید بازداشت جوانان و فعالان بحرین توسط ماموران آل خلیفه و نزدیک شدن موعد انتخابات پارلمان در این کشور، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد ما به همراه مردم بحرین انتخابات صوری پارلمان را تحریم می کنیم و برای رسوا ساختن دروغین بودن این انتخابات و برملا کردن نقش همین پارلمان در تطهیر چهره زشت نظام آل خلیفه تلاش می کنیم و ما به خاطر شهدا و خانواده های آنها این انتخابات صوری را تحریم می کنیم.

در بیانیه ائتلاف آمده است: رژیم آل خلیفه به نقاط مسکونی مختلف در بحرین حمله ور شده و ماموران آنها به خانه های مردم یورش می برند و ضمن وارد کردن خسارت به این خانه ها جوانان مردم را بازداشت می کنند.

 از زمان آغاز ایام عزاداری محرم، رژیم آل خلیفه نیت شوم خود در تشدید دشمنی با مردم و عاشورا را نشان داد و در این زمینه آزادی های دینی را نقض کرد و سخنرانان و مداحان را احضار و برخی از آنها را بازداشت نمود و حسینیه های زیادی را تعطیل کرد و شهرها و روستاها را محاصره نمود و تمام این جنایت ها فقط به اتهام برگزاری مراسم عزاداری محرم از سوی مردم اتفاق افتاد و علاوه بر تمام اینها تعدادی از شهروندان نیز به خاطر مشارکت در نماز جماعت ظهر عاشورا احضار و بازداشت شدند.

از چند روز پیش موج بازداشت مردم شدت یافته و ایست های بازرسی معددی در راه ها ایجاد شده است و حدود 20 جوان بازداشت شده اند که همچنان سرنوشت نامعلومی دارند و آل خلیفه این جنایت ها را انجام می دهد تا به خیال خود با این تهدیدها راه را بر تحریم انتخابات توسط مردم ببندد.

 رژیم آل خلیفه فقط زبان زور و قدرت را می فهمد و جز با این زبان نمی توانیم جوانان بازداشت شده را از دست آنها آزاد کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha