پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رحیمی

حجت الاسلام رحیمی گفت: جامعه اسلامی باید «یکفر بالطاغوت» باشد، در حقیقت «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» همان «یکفر بالطاغوت» است؛ برخی حاکمان کشورهای اسلامی از یهود پست تر هستند، شاه عربستان بارها از سوی رییس جمهور آمریکا تحقیر شد، اما ولیعهد این کشور در مصاحبه جدیدش گفت، ترامپ دوست من است

 به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عباس رحیمی، پیش از ظهر امروز  به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع کادر نیروی انتظامی و سپاه، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نتیجه  قیام عاشوراست وهنگامی که  حاکمان عادل  امور مردم را در دست داشته  باشند ارزشهای نظام اسلامی در جامعه حکم فرمامی شود.

امام جمعه خمینی شهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی خیلی ارزشمند است و براین اساس هزاران نفر جان خود راتقدیم اسلام کردند تا این شجره طیبه پابرجا بماند، افزود: اگر به شما جوانانی که حافظ نظام اسلامی هستید بگوییم که از انصارالله هستید به جفا سخن نگفتیم.

وی خطاب به نیروهای مسلح گفت: شما در اصل سرباز ولی الله هستید و با یک وطن فروش و نیروی مسلح که وابسته به اجانب است تفاوت دارید، اجانب و نظام های وابسته به آنها نظامشان طاغوتی است ونفی آنها واجب است، درقرآن کریم بارها بر امر بیزاری از طاغوت وکفر بیان شده است.

حجت الاسلام رحیمی خاطر نشان کرد: جامعه اسلامی باید «یکفر بالطاغوت» باشد، در حقیقت «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» همان «یکفر بالطاغوت» است؛  برخی حاکمان کشورهای اسلامی از یهود پست تر هستند، شاه عربستان بارها از سوی رییس جمهور آمریکا تحقیر شد، اما  ولیعهد این کشور در مصاحبه جدیدش گفت، ترامپ دوست من است.

امام جمعه خمینی شهر با توجه به اینکه در عصر کنونی  انسانیت سقوط کرده، اضافه کرد: هدف خداوند با  تکمیل ادیان الهی که اسلام آخرین و جامع ترین ادیان است، پیاده شدن احکام اسلامی و انسانیت دانست .

وی ادامه داد: ایجاد امنیت و معرفی مفسد و مبارزه با فساد در همه زمینه ها اعم از سیاست، اقتصاد، فرهنگ و.. همه ارزشمند است و از احکام نظام است .

حجت الاسلام رحیمی درادامه به فرازهایی از دعای صحیفه سجادیه که امام سجاد علیه السلام در قالب دعا برای مرزداران وسرداران اسلام فرموده اشاره کرد که « خدایا با قدرت خود حامیان دینت را تایید فرما و بر تعدادشان بیفزا وسلاحشان بُران کن،  آذوقه شان را پیاپی برسان و سختی های زندگیشان را خودت کفایت فرما وبا شکیبایی آنان را یاری کن»

گفتنی است، در پایان از خانواده شهیدسرباز مجید عابدی که در مبارزه با اشرار در سیستان وبلوچستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد، تقدیر وتشکر شد و همچنین نیروهای ممتاز و پلیس افتخاری نیز معرفی شده و هدایایی اهدا گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha