پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر

حوزه/ حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: ۴۰ ابهام و سؤال درباره CFT داشته‌ایم، چرا کسی به یکی از این ۴۰ ابهام پاسخ ندادند، کسانی که دم از شفافیت می‌زدند حتی حاضر به پاسخ یکی از سؤالات نشدند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در گردهمایی تبییینی-مطالبه ای خود تحریمی ممنوع - که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) دور شهر قم برگزار شد، بیان داشت: یکی از قوانینی که رهبر معظم انقلاب بر تصویب داخلی آن تکیه داشتند لایحه اصلاح قاچاق ارز بود اما متأسفانه این مسئله در هفته گذشته از دستور کار خارج شد.

وی ادامه داد: به‌جای این قانون مسئله CFT را مطرح کردند که جلسه صبح روز یکشنبه 15 مهرماه سال جاری این مسئله در دستور کار قرارگرفته شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه‌های در مجلس با تمسک به فتوای مراجع عظام تقلید مسئله ممنوعیت ازدواج دختران زیر 13 را مطرح کردند، سؤال من از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این است که اگر شما معتقد به نظر مراجع عظام تقلید هستید آیا در مسئله CFT نیز از مراجع تبعیت خواهید کرد؟.

وی افزود: 40 ابهام و سؤال درباره CFT داشته‌ایم، چرا کسی به یکی از این 40 ابهام پاسخ ندادند، کسانی که دم از شفافیت می‌زدند حتی حاضر به پاسخ یکی از سؤالات نشدند و در یک مناظره تلویزیونی شرکت نکردند زیرا این‌ها جوابی قاطع ندارند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: مدافعان CFT دو خاصیت برای الحاق به CFT مطرح می‌کنند، نخست راحتی رابطه با اروپا، پس ما برای راحتی اروپا این کار را می‌کنیم، دوم مشکل قیمت ارز با قبول FATF حل خواهد شد که البته ما شاهد این بودیم که قیمت ارز با این مسئله هیچ ارتباطی ندارد.

وی در پایان با اشاره به ضعف صداوسیما درباره تبیین ضررهای برجام تصریح کرد: صداوسیما آن‌قدر که برای فواید برجام برنامه‌ریزی کرد؛ اما در تبیین آثار منفی این موضوع مسئله‌ای را مطرح نکرد؛ صغیر و کبیر برجام را تضمین می‌کردند، اما FATF را هیچ‌کس تأیید نمی‌کند و این مسئله جز خیانت چیز دیگری نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha