پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
IMG۱۷۵۷۳۱۰۹

حوزه/ مجمع نمایندگان محترم طلاب استان همدان ضمن مخالفت با تصویب این قانون، از نمایندگان محترم حوزه های انتخابی استان مجدانه خواستاریم که ضمن مخالفت صریح با این قانون تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از تصویب آن به کار بگیرند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام محمد نقوی رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی باانتشار بیانیه ای با اشاره به بررسی FATF در مجلس، ضمن تاکید بر این نکته که نباید مجلس زیر بار آن برود، آورده است : FATF امنیت کشور را نشانه گرفته است.

وی در ادامه متن بیانیه ای را خطاب به مجلس و نمایندگان ارائه کرد که به این شرح است؛

امام علی(ع):

مَنْ نَامَ عَنْ نُصْرَةِ وَلِيِّهِ انْتَبَهَ بِوَطْأَةِ عَدُوِّهِ

در طول تاریخ همواره جهت گیری خواص بویژه خواص طرفدار حق، نقش مهمی در سرنوشت جامعه داشته و دارد که این اثر گذاری در مقاطع حساس اجتماعی روز افزون می شود.

نظام شکوهمند اسلامی که نهالی نوپا بوده با هدایت های امامین انقلاب و فداکاری شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به درختی تنومند و پربار تبدیل شده که در سایه سار آن نهال هایی همچون حزب الله لبنان در حال شکوفایی هستند.

در این برهه حساس دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار بسته تا در صفوف به هم پیوسته قهرمان ایران خللی ایجاد نمایند و برای رسیدن به این مقصود در تلاش است تا با تحمیل معادلات ننگین بین المللی در ساختار نظام اسلامی خللی ایجاد نمایند.

یکی از معاهدات زیانبار که برخی علی رغم نهی رهبری عزیز حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در دیدار سالانه با نمایندگان مجلس، به دنبال تصویب آن در مجلس هستند، قانون منع مالی تروریسم که بخشی از (FATF) می باشد، است.

 از این رو این جانبان مجمع نمایندگان محترم طلاب استان همدان ضمن مخالفت با تصویب این قانون، از نمایندگان محترم حوزه های انتخابی استان مجدانه خواستاریم که ضمن مخالفت صریح با این قانون تمام تلاش خود را در جهت جلوگیری از تصویب آن به کار گرفته و بدانند مردم انقلابی استان همدان و مجمع نمایندگان طلاب به عنوان چشمان بیدار انقلاب فعالیت نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی را رصد می نمایند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha