پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
FATF

حوزه/ اساتید و طلاب حوزه علمیه استان البرز در بیانیه ای، تصویب FATF را کمک به تحقق توطئه های خائنانه قدرت های استکباری برای پیشبرد اهداف پلید خود دانستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان البرز در بیانیه ای، با اشاره به بحث تصویب FATFدر مجلس شورای اسلامی، تصریح کردند: پذیرش خواسته های زورگویانِ مستکبر و تن به ذلت دادن در قاموس اندیشه اسلامی جایی ندارد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی: و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنين سبیلا    النساء: ١٤١

 "و خداوند هرگز بر [زيان‌] مؤمنان، براى كافران راه [تسلّطى‌] قرار نداده است"

ایران اسلامی همواره در طول عمر با برکت انقلاب در برابر استکبار جهانی و ایادی آن عزتمندانه ایستاده و در این راه هزاران جوان گلگون کفن را تقدیم نموده است . این ایستادگی نشان از ایمان و کفر ستیزی و ظلم ستیزی ملت ایران دارد .

هرگونه تلاش هر چند غیر عامدانه برای از بین بردن سر افرازی کشور و ایجاد روزنه ای برای نفوذ دشمن به ارکان کشور، خیانت است و خدای عزوجل چنین اقداماتی را بر جامعه ایمانی بر نمی تابد.

قدرت های زورگو و ظالم و استکباری، به روش های مختلف قصد اخلال در استقلال ملت ها و تحت سلطه قرار دادن آنها را داشته اند و نگارش سندهای بین المللی به ظاهر بشر دوستانه ولی با اهداف خائنانه همچون FATF جزو دسیسه های آنان است.

اگر چه مدعیان حمایت از این سند اعلام می دارند که تصویب چنین سندی می تواند ایران را از لیست سیاه کشورهای تامین کنندگان مالی تروریسم خارج کند و همین باعث سرمایه گذاری خارجی در اقتصاد کشور شود ولی ابهام در تعریف تروریسم و اینکه با هر بهانه ای ممکن است راه تحریم بر ایران باز شود، امید به گره گشایی این سند را به نومیدی مبدل می سازد .

در زمانه ای که غالبا قدرت های استکباری برای پیشبرد اهداف پلید خود دست به تاسیس سازمان های بین المللی می زنند، زیر بار سندهای بین المللی رفتن یعنی پذیرش خواسته های زورگویانِ مستکبر و تن به ذلت دادن در قاموس اندیشه اسلامی جایی ندارد.

ما اساتید و طلاب حوزه علمیه استان البرز با تاکید بر اینکه اجرای منویات مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است، نسبت به تصویب سند نفوذی FATF در مجلس شورای اسلامی هشدار جدی می دهیم و اعلام می داریم عواقب سوء تصویب این سند، گریبانگیر حامیان آن خواهد شد و نزد باری تعالی عذر تقصیری وجود نخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha