جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه فلسفه اخلاق

حوزه/ به همت خانه اخلاق پژوهان جوان چهل و یکمین کارگاه فلسفه اخلاق با موضوع «گفت و گویی در باب مسائل جنسیتی فلسفه اخلاق» ۱۶ مهر ماه در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» مهرداد اطمینان دبیر علمی مجموعه خانه اخلاق پژوهان جوان قم  از برگزاری 12 کارگاه فلسفه اخلاق در سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی گفت: خانه اخلاق پژوهان جوان با هدف ترویج مباحث اخلاق پژوهی در میان  طلاب و دانشجویان هرساله اقدام به برگزاری این کارگاه ها با حضور اساتید برجسته حوزه اخلاق می کند.

دبیرعلمی مجموعه خانه اخلاق پژوهان جوان قم با بیان اینکه تا کنون 40 کارگاه فلسفه اخلاق از سوی این مجموعه برگزار شده است افزود: در سال تحصیلی جدید نیز این کارگاه ها هر دو هفته یک بار  برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: موضوعات مختلفی چون شهود گرایی اخلاق، اخلاق رسانه، اصول اخلاقی حاکم بر رسانه ملی، پدیدار شناسی در اخلاق چه کمکی به ما می کند، آیا گناه بر معرفت ما تأثیر می گذارد، از مفهوم عینیت اخلاقی چه می دانیم، چگونه می توان اخلاق را به عنوان یکی از شاخه های دین قلمداد کنید در این کارگاه ها  مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیرعلمی مجموعه خانه اخلاق پژوهان جوان قم بیان کرد: به همت خانه اخلاق پژوهان جوان چهل و یکمین کارگاه فلسفه اخلاق با موضوع گفت و گویی در باب مسائل جنسیتی فلسفه اخلاق با ارائه سرکار خانم مدملی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده در روز دوشنبه 16مهر ماه ساعت 18:30 برگزار می شود.

اطمینان با اشاره به اینکه این کارگاه ها در محل خانه اخلاق پژوهان جوان به آدرس بلوارامین کوچه 13 پلاک 29 برگزار می شود عنوان کرد: شرکت برای عموم دانشجویان و طلاب علاقه مند به مباحث فلسفی و اخلاقی آزاد است و این افراد می توانند مباحث و صوت این جلسات را از طریق سایت خانه اخلاق پژوهان جوان پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha