جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره معارفی

حوزه/ مدیر قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: نزدیک به سه هزار خواهر و برادر در دوره‌های معارفی و قرآنی حرم مطهر در سطوح مختلف ثبت‌نام کردند و دوره‌های آموزشی نیز از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف ظهر امروز در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به تهیه طرح «فروغ وحی» به منظور ارائه سند اقدامات مشترک قرآنی اعتاب مقدس، اظهار کرد: از اواخر سال گذشته در ذیل اعتاب مقدس، کارگروه‌هایی تشکیل شد که یکی از آن‌ها کارگروه قرآنی است که در این کارگروه سند اقدامات مشترک قرآنی اعتاب ارائه شده است.

وی اضافه کرد: طرح فروغ هدایت نیز با محوریت گسترش آموزه‌های معارفی از سالروز ولادت امام هادی علیه‌السلام در آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) آغاز شده که آثار و برکات بسیاری را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیر قرآن و عترت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، خاطرنشان کرد: هفته گذشته ثبت‌نام دوره‌های جدید آموزش قرآن و معارف حرم مطهر انجام شد و در مجموع نزدیک به سه هزار خواهر و برادر در دوره‌های معارفی و قرآنی حرم مطهر در سطوح مختلف ثبت‌نام کردند و دوره‌های آموزشی نیز از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: نزدیک به یک سوم شرکت‌کنندگان آزمون سراسری حفظ قرآن کریم از فراگیران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) هستند، اما در سامانه اینترنتی ثبت‌نام این آزمون، در سال گذشته عنوانی برای مرکز قرآن و حدیث آستان درنظر گرفته نشده بود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha