جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله محمدی خراسانی

حوزه/ عضو هیئت مدیره مرکز خدمات با اشاره به آیه‌ای از سوره انعام شرح صدر را شرط موفقیت در هر کاری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی در همایش مدیران مرکز خدمات با اشاره به موفقیت‌های این مرکز در سال‌های اخیر، خظاب به مدیران استانی گفت: شما با تعهد و باوری که دارید توانسته‌اید در خدمت‌رسانی به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) موفق باشید.
وی به رسالت مرکز خدمات اشاره کرد و افزود: خدمات این مرکز برای این است که طلبه با آسودگی تحصیل کند و به شئون روحانیت بپردازد نه اینکه از این مسئله فاصله بگیرد.
عضو هیئت مدیره مرکز خدمات در ادامه با اشاره به آیه‌ای از سوره انعام، شرح صدر را شرط موفقیت در هر کاری عنوان کرد.
وی تصریح کرد: گشاده‌رویی در برخورد با مراجعان بسیار مهم است ولی به این معنا نیست که تنها لبخندی بر لب داشته ولی در دلمان هیچ محبتی نداشته باشیم که این نشانه نفاق است و شأن مسلمان واقعی نیست که چنین باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی افزود: گشاده‌رویی باید از دل نشأت بگیرد و ما باید از صمیم قلب، طلبه‌ها و سربازان حضرت ولی عصر(عج) را دوست بداریم و با محبت در خدمت آنها باشیم.
وی به دلائل ابراز محبت پرداخت و گفت: مراجعان به مرکز خدمات، آفریده خدا هستند و وجود دارند و دوم این که آنها انسان هستند و دین مبین اسلام، کرامات بسیاری برای انسان قائل است.
عضو هیئت مدیره مرکز خدمات، مسلمان بودن مراجعان مرکز خدمات را سومین دلیل ابراز محبت دانست و افزود: اسلام این افراد را از یک مرز تاریکی تا یک وادی نور بیرون آورده و به طهارت رسانده است.
وی افزود: مراجعان به مرکز خدمات، محب اهل بیت هستند و اکسیر محبت به اهل بیت علیهم السلام را در دل دارند و سربازان حضرت ولی عصر(عج) هستند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان تصریح کرد: موفقیت یک مجموعه و سازمان در این است که اولین کسی که وارد محیط کاری می‌شود باید مدیر آن مجموعه باشد و آخرین کسی هم که خارج می‌شود باید آن مدیر باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha