جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاونت تهذیب فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه استان فارس از برگزاری طرح جامع تهذیبی و تربیتی در مدارس علمیه سطح استان خبرداد.

حجت الاسلام میثم همایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به اجرای طرح جامع تحصیلی و تربیتی، اظهار داشت: برنامه جامع تحصیلی و تربیتی چشم‌اندازی را برای مباحث اخلاقی حوزه ها و طلاب ترسیم کرده است.

وی به چشم انداز برنامه جامع تحصیلی و تربیتی اشاره کرد و افزود: در افق هزار و ۴۰۴ این برنامه آمده که حوزه‌های علمیه باید به یک نظام پویا، تاثیرگذار، پاسخگو و کارآمد در عرصه تهذیب و تربیت برسند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه استان فارس عنوان کرد: خروجی طرح جامع، تربیت طلاب مؤمن و پاسخگو به نیازهای اخلاقی و تربیتی جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه، طرح جامع تهذیبی و تربیتی دارای چند زیر مجموعه است، اینکه تمام پایه اولی های مدارس باید حلقه های تربیتی هفت نفره تشکیل دهند و هرکدام یک سرگروه داشته باشند.

حجت الاسلام همایی با بیان اینکه در صدد افزایش سطح اخلاقی و تربیتی طلاب در مدارس هستیم، گفت: هر هفته برای همه مدارس علمیه استان یک شعار تربیتی مانند صبر، ادب و تفکر اعلام می کنیم که طبق این شعار، مدارس موظف اند همه فعالیت های فرهنگی خود را اعم از برگزاری درس اخلاق و تشکیل جلسات حلقه های تربیتی را طبق شعار هفته برگزار کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha