شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تولایی

حوزه/ تولایی گفت: متاسفانه عده ای مطرح می کنند کارخانه هارا بفروشید و در بانک بگذارید، اگر واقعا چنین کاراز نظر شرعی درست است که ما هم انجام بدهیم، اگر نیست، حوزه های علمیه باید فریاد بزند و ندای «وا مصیبتا» از بانکداری ربوی سر بدهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، محمود تولایی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان که به میزبانی اتاق بازرگانی استان برگزار شد، پیرامون مباحث اقتصادی، اظهار کرد: علمای ما همیشه پرچمدار مسائل اساسی جامعه بوده اند و امروز نیز طلاب و روحانیون این مسیر را ادامه دهند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کاشان با اشاره به این که مظلوم ترین قشر جامعه روحانیت است، افزود: نظام جمهوری اسلامی ماحصل تلاش ائمه اطهار(ع) و علما از گذشته تا امروز است، حال اگر این نظام در امر اجرای دین و حاکمیت موفق نشود، مکتب شیعه ضربه می خورد و دشمن شاد می شویم، بنابراین تلاش و تعامل روحانیت و فعالان اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم لازم است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کاشان اظهار کرد: روحانیت و فعالان اقتصادی باید با هم مسیرها و قانون های غلط را شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام کنند.

تولایی ابراز کرد: در این کشور متاسفانه «کار» عزیز نیست، بلکه موارد غلط دیگر چون دلالی، واسطه گری، مدیریت دولتی و کارمندی ارزش دار شده است

وی افزود: متاسفانه عده ای مطرح می کنند کارخانه هارا بفروشید و در بانک بگذارید، اگر واقعا چنین کاراز نظر شرعی درست است که ما هم انجام بدهیم، اگر نیست، حوزه های علمیه باید فریاد بزند و ندای «وا مصیبتا» از بانکداری ربوی سر بدهند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کاشان ادامه داد: فساد همیشه دو سو دارد باید به این نکته توجه کنیم، فسادگر آبروی ایران که هیچ، ابروی اسلام و دین را می برد و نباید از مفسد در هر لباس و سمتی دفاع کرد.

تولایی در پایان گفت:‌ ما افراد کارآفرین را تشویق و تحسین نمی کنیم و به جای آن، به سمت بزرگ کردن سلبریتی ها رفته ایم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha