چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
کتابچه اربعین

حوزه/ مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از انتشار کتابچه «اربعون حدیثاً فی فضیلت زیاره الحسین علیه‌السلام» به عنوان توشه معنوی زیارت اربعین سالار شهیدان توسط اداره قرآن و حدیث خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، طیبه سادات طباطبایی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام  اربعین حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام، عنوان کرد: زیارت اربعین و حضور پرشور مؤمنان در پیاده‌روی مسیر نجف کربلا فرصت فوق‌العاده‌ای است تا بتوان از  برکات نورانی این سفر معنوی بهره مند شد.

مدیر کل امور طلاب و خانواده اظهار داشت: اداره قرآن و حدیث سال گذشته با بررسی منابع روایی معتبر شیعی، روایاتی را که پیرامون اصل زیارت حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام، زیارت اربعین و نیز فضیلت مضاعفِ پیاده‌روی و سختی‌های مسیر پیاده‌روی و زیارت امام حسین علیه‌السلام بود گردآوری و کتابچه «اربعون حدیثاً فی فضیلت زیاره الحسین علیه‌السلام» را تدوین کرد تا دل‌های شیعیان بیش از پیش در این مسیر مقدس، محکم و استوار شود.

طباطبایی تصریح کرد: زائران اربعین حسینی می‌توانند جهت بهره‌برداری از فرصت تبلیغ و هدیه این توشه معنوی به همراهان خود برای دریافت آن به موکب الحسین علیه‌السلام مستقر در جنب پایانه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنند.

خاطر نشان می شود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۶ تماس بگیرند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha