شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بازدید از آمادگی یگانهای مرزی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مرزبانان مورد الطاف خداوند و عنایت ائمه(ع) هستند لذا امام سجاد (ع) مرزداران را در صحیفه سجادیه دعا می کند،گفت: ایثارگری شما مرزبانان دلیر، ضامن امنیت و آرامش مردم مومن و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در بازدید از آمادگی یگانهای مرزی قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور با اشاره به دعای امام سجاد(ع) که فرمودند«حوزه‏هاشان حراست فرماى و پيرامونشان را نفوذ ناپذير گردان، جمعشان متحد كن»‏،گفت: زندگی راحت مردم و نظم حاکم بر امورات روزمره کشور، ثمره تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح می باشد.

وی در ادامه با توجه حدیث شریف پیامبر اکرم(ص) که فرمودند«نعمتان مجهولتان الصحة و الامان؛ دو نعمت تندرستی و امنیت است که قدرشان شناخته نمی شود«،گفت: وقتی مرزهای کشور در امنیت باشد همه کشور توان پیشرفت و توسعه و زندگی توام با آرامش را خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه وقتی بندگان خدا در آسایش زندگی کنند رضایت حق تعالی را در پی خواهد داشت، گفت: به دلیل رضایت مردم از امنیت ایجاد شده، خدمت در نقطه صفر مرزی اجر بسیاری برای مرزداران نزد خداوند دارد.

وی در ادامه با اشاره به جانفشانی نیروهای مسلح در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، گفت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و وجود نیروهای مسلح قوی و توانمند است.

آیت الله علما با بیان اینکه به برکت وجود ولی فقیه و فرماندهی کل قوا و پیشرفتهای صنعت دفاعی، امروز کسی چشم طمع به کشور ما را ندارد،گفت: از آنجایی که ایران اسلامی قدرت برتر نظامی را در منطقه دارد، امنیت بسیاری از کشورها به ما وابسته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha