جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خواندن دروس دانشگاهی صرفا نمی تواند یک فرد باسواد و با تقوا را تربیت و آموزش دهد بلکه در کنار درس خواندن باید آداب تقوا و بصیرت را با آنان بیاموزیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز در دیدار با روسای دانشگاه های استان کردستان که با محوریت امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار داشت: اگر در جامعه  و اجتماع نقصانی دیده می شود نباید تمام گناه را به گردن یک نفر انداخت، بلکه همه در قبال این مسئله مسئول و مقصریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با انتقاد از اینکه بشر امروزی به قرآن کریم که کلام خداوند متعال است زیاد توجه نمی کند، افزود: اگر امروز ما مسئولان نتوانیم که در دانشگاه و مراکز آموزش عالی نیروهایی متعهد، انقلابی و مومن تربیت کنیم بی شک کار ما در این مدت عبث و بیهوده بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: خواندن دروس دانشگاهی صرفا نمی تواند یک فرد باسواد و با تقوا را تربیت و آموزش دهد؛ بلکه در کنار درس خواندن باید آداب تقوا و بصیرت را با آنان بیاموزیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: متاسفانه امروز فقط در دانشگاه در حوزه کتاب های درسی جوانان دانشجو را تربیت می کنیم، در حالی که در بحث تربیت آنان به عنوان آینده سازان فردا کاری نکرده ایم.

وی ادامه داد: امروز ما به جای درمان بیشتر داریم ناهنجاری‌ها و کارهای خلاف را توجیه می‌کنیم، در حالی که این توجیه باعث رشد و افزایش ناهنجاری‌ها می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: همیشه برخورد برای فردی کمه تخلف کرده چاره‌ساز نیست بعضی وقت‌ها با راهنمایی کردن، با مشاوره دادن بهتر می‌توان نتیجه گرفت که مطمئنا این روش در محیط دانشگاه اثرگذارتر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha