جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین نجف لکزایی

حوزه/ رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از آماده سازی کتاب دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده ها و مراکز برای هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی در جلسه شورای مدیران، با ارائه گزارشی از جلسه شورای مدیران دفتر با موضوع هفته پژوهش و فناوری و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر و با اشاره به سه نمایشگاه برگزار شده در سال‌های قبل، گفت: امسال برای اولین‌بار موضوع هفته پژوهش و فناوری به‌ طور ویژه در شورای مدیران دفتر به بحث گذاشته شد و مصوبات آن برای معاونان و مدیران ارسال خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین لک زایی، یکی از کمیته‌های ویژه نمایشگاه چهارم «کمیته چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی» است که به ریاست رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه چند برنامه را در دستور کار خود قرار داده و در هفته پژوهش نیز فعال خواهد بود.

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: در راستای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هر یک از پژوهشکده‌ها، مراکز، معاونت‌ها و مدیریت‌های دفتر دستاوردهای پژوهشی خود را در قالب یک اثر ارائه خواهند نمود؛ این اثر شامل بخش‌های مختلف معرفی آثار، فهرست کرسی‌ها و نشست‌ها، فهرست مقالات، آثار ترجمه شده، نرم‌افزارها و پایگاه‌ها، پایان نامه ها، همایش‌ها و کارهای مشترک خواهد بود. معاونت‌ها و مدیریت‌های دفتر نیز فعالیت‌های پژوهشی خود را در یک جلد ارایه خواهند نمود. مجلات دفتر نیز در یک جلد ارایه می‌شود. فناوری دفتر کتاب مستقلی خواهد داشت.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین لک زایی علاوه بر این برای کل آثار دفتر از آذر سال ۱۳۹۶ تا آذر ۱۳۹۷ یک رونمایی برگزار خواهد شد. نشست‌ها نیز با موضوع دستاوردهای پژوهشی هر قسمت برنامه‌ریزی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha