جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موکب حضرت معصومه

حوزه/ مدیر مهانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از پخت و توزیع بیش از چهار هزار نان به همت ۹ خادم افتخاری در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد موسی‌کاظمی طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه نزدیک به 9 نفر از خادمان افتخاری موکب آستان بانوی کرامت در بخش نانوایی این موکب فعالیت دارند، اظهار کرد: این افراد با شیفت‌بندی که انجام داده‌اند در سه شیفت از صبح تا شب درحال پخت نان برای مهمانسرا و توزیع در میان زائران هستند.

وی اضافه کرد: 4 نفر از خادمان همراه با کاروان خدام موکب در عمود 1080 حضور یافته‌اند اما 5 خادم دیگر به صورت جداگانه با هزینه شخصی از ایران به عراق عازم و به جمع خادمان نانوایی اضافه شدند.

مدیر مهانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: امسال برای نانوایی موکب 185 کیسه آرد 40 کیلیویی در ایران تهیه و در عراق این کیسه‌ها را از کمیته پشتیبانی موکب تحویل گرفتیم که تعداد قابل توجهی از حجم آرد مصرفی دارای بانی بوده و دستگاه پخت نان نیز در سال نخست فعالیت موکب توسط بانی خریداری و به موکب اهدا شده است.

وی با بیان اینکه روزانه نزدیک به سه هزار و 500 تا چهار هزار نان در نانوایی موکب کریمه اهل‌بیت(س) پخت می‌شود، تصریح کرد: با توجه به کیفیت مطلوب نان‌ها، برخی از ساکنان عراقی مجاور موکب نیز از این نانوایی به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha