چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
عکس: حضور حوزویان مشهد در راهپیمایی ۱۳ آبان

حوزه/ حجت الاسلام مرتضی خورشیدی گفت: حرکت و خروش امروز ملت ایران علیه بیدادگری و یکه تازی های آمریکا بازتاب گسترده ای داشت. ملت ایران نشان داد که تسلیم جنگ روانی و اقتصادی دشمنان نخواهد شد.

حجت الاسلام مرتضی خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ضمن تقدیر و قدردانی از حضور تاریخی مردم در راهپیمایی 13 آبان، اظهار داشت: امروز مردم ایران اسلامی به ویژه مردم با فرهنگ، مرزمدار و متدین استان کردستان نشان دادند که پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: حرکت و خروش امروز ملت ایران علیه بیدادگری و یکه تازی های آمریکا بازتاب گسترده ای داشت. ملت ایران نشان داد تسلیم جنگ روانی و... دشمنان نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 40 است که مردم ایران همراه با مسئولان در کنار یکدیگر قرار دارند، بیان داشت: دستان پلید زیادی وجود دارد که وحدت و اتحاد بین مسئولین و مردم را بر نمی تابند. دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در حال عملی کردن توطئه جدایی جامعه از روحانیت هستند، ولی تاکنون موفق نشده اند.

این استاد حوزه بیان کرد: ایجاد فرقه های به ظاهر دینی در بطن خود دین، یکی دیگر از برنامه های دشمنان برای تضعیف دین واقعی اسلام است که متاسفانه این توطئه در برخی از کشورهای مسلمان کارساز شده و شاهد به وجود آمدن فرقه های تندرو هستیم که چهره ای ناشایست و خشن از اسلام به جهان معرفی می کنند.

حجت الاسلام خورشیدی تصریح کرد: اسلام دینی رحمانی و الهی است و خشونت در آن جایی ندارد، ولی گروهک های تروریستی که اجیرشده دشمنان هستند با اعمال وحشیانه خود چهره ای خشن از اسلام به جهانیان معرفی کرده اند.

وی در پایان گفت: علما و دلسوزان اسلام باید چهره پلید این اجیرشدگان استکبار که به نام اسلام دست به هر جنایتی می زنند را برای جهانیان برملا سازند، زیرا این وصله های ناجور به دین اسلام به هیچ وجه نمی چسبد و این کار دشمنان وحدت جهان مسلمین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha