جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ ماموستا فایق رستمی، نمایند مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور پرشور مردم این خطه در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در پیامی از حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه تقدیر و تشکر کرد.

در پیام نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و متدین استان کردستان

حضور حماسی وافتخار آفرین شما مردم شریف و غیور استان کردستان در یوم الله 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با آن همه شکوه و عظمت مایه فخر و عزت و جای تقدیر وتشکر فراوان دارد.

مسلمین باید بدانند که خداوند متعال همواره با آنها خواهد بود تا زمانی که تقوا پیشه کرده و دستورات خداوند را اطاعت کنند لذا نباید هیچگونه ترسی به دل راه دهند و بدون ترس باید در مقابل ظالمین ایستادگی کرده و از حقوق خود دفاع نمایند.

این راهپیمایی حاوی دو پیام مهم بود: اول این که دشمنان دین مبین اسلام و ظالمین بدانند که به یاری خداوند متعال بر ظلم آنها چیره خواهیم شد.

دوم این که ملت ایران همیشه از استکبار جهانی و چپاولگان غرب متنفر و در برابر تمام مشکلات مقاومت خواهند  کرد و هر زمان که لازم باشد با حضور خود  در صحنه های انقلاب، جواب دندان شکنی به دشمنان  ایران اسلامی خواهند داد.

در ضمن از همه اقشار مردم عزیز استان کردستان؛ از روستاییان وشهریان ،بازاریان و کشاورزان ،دانش آموزان ، فرهنگیان، روحانیون و طلاب و دانشگاهیان، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، کارمندان و فرمانداران و علی الخصوص صداو سیما، خبرنگاران محترم و تمامي کسانی که همراه و همدل در خلق این حماسه عظیم بودن تقدیر و تشکر نمود، و از خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی و رفاه و آرامش و آسایش رابرای ایران اسلامی مسئلت می نمایم.

ماموستا رستمی ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha