جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه:

​حوزه/ معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه گفت: حضور پرشور امروز ملت ایران باید برای برخی از مخالفان داخلی و دلدادگان به غرب عبرت باشد زیرا ملت ایران امروز نشان دادند که همواره یاور و همراه مظلومان عالم هستند و از موضع خود عقب نشینی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی مردم سنندج، اظهار داشت: امروز ملت ایران برای بار چندم ثابت کردند که یاور انقلاب و دشمن ظالمان و مستکبران هستند.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه تاكيد کرد: ملت ایران، درس آموخته مکتب امام راحل و شهدا هستند و امروز با تجمع خود نشان دادند که تا جان در بدن دارند از ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد و در این راه خللی هرگز به خود راه نمی دهند.

عزیزی در ادامه سخنان خود بیان داشت: تجمع پرشکوه شما عزیزان برای دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی پیام های بسیاری داشت و باعث یاس و ناامیدی آنان گشت.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه گفت: مهمترین و اصلی ترین پیام امروز جوانان این خاک به استکبار جهانی این استان که هرگز پشت ولایت فقیه و انقلاب را خالی نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه جوانان امروز نشان دادند در هر زمان و مکان از منویات رهبر معظم انقلاب پیروی می کنند، اظهار داشت: مردم ما دانش آموخته حکمت امام(ره) و شهدا هستند و تجمع امروز نشان داد که این ملت تا ابد حامی ارزشهای ناب انقلاب اسلامی خواهند بود.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه اظهار داشت: ملت ایران، مردمی با بصیرت و دشمن شناس هستند و هرجا که احساس کنند وارد میدان می شوند و در مقابل استکبار خواهند ایستاد.

عزیزی ادامه داد: اگر می خواهیم که آینده این انقلاب همیشه روشن باشد و دارای اقتدار باشیم باید با تمام توان در مقابل دشمنان نظام و اسلام بایستیم.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه افزود: حضور پرشور امروز ملت ایران باید برای برخی از مخالفان داخلی و دلدادگان به غرب عبرت باشد زیرا ملت ایران امروز نشان دادند که همواره یاور و همراه مظلومان عالم هستند و از موضع خود عقب نشینی نخواهند کرد.

عزیزی در ادامه سخنان خود گفت: روز 13 آبان به نوعی برای ما یادآور خیانت های بیشمار رژیم آمریکا و نیز اسلام خواهی ملت ایران است و باید گفت که روح این مناسبت ها درس گرفته از فرهنگ علوی و عاشورایی می باشد.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه تاكيد کرد: اگر امروز نظام سلطه در جهان به سمت انزوا در حرکت است،  نشأت گرفته از نگاه استکبارستیزی ملت ایران می باشد.

عزیزی با اشاره به این که دامنه نفوذ آمریکا از سمت جهانی به سمت منطقه ای کاهش پیدا کرده، گفت: آمریکا امروز قدرت جهانی خود را از دست داده، به نحوی که در سال های اخیر در بیشتر جنگها با شکست روبرو شده  است.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه افزود: باید گفت که امروز مفاهیم آمریکایی همانند آزادی، رفاه، امنیت و دموکراسی در خود کشور آمریکا نتیجه عکس داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha