پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین واحدی

حوزه/ حجت الاسلام دهقانی، با همتی بلند و تلاشی ستودنی در اردوگاه اهل‌بیت علیهم‌السلام، در بخش‌های مختلف علمی مهارتی، گمنام و بی‌ادعاء خدمت کرد و در حال دفاع از حریم و حرم آنان به معبود خود رسید .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین واحدی، به مناسبت عروج مدافع حرم، حجت‌الاسلام دهقانی از اساتید مدارس علمیه قم، به این شرح است:

 خداوند چه زیبا دوستانش را جدا می‌کند

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
« وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ يَشْرِي نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّه»
خبر عروج برادر عزیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای دهقانی استاد مدرسه حقانی و دیگر مدارس قم، اگرچه سنگین و جانکاه بود و لکن تذکر بزرگی بود که خداوند چه زیبا دوستانش را جدا می‌کند. و مردان خدا، چه زیبا و آسان، فارغ از همه هیاهوهای زمانه، عمر، جان و همه هستی خود را با خدا معامله می‌کنند. این انتخاب و این معامله گوارا باد « وَالَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ أُولَئِكَ هُمُ الصِّدِّيقُونَ وَالشُّهَدَاءُ عِندَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَنُورُهُمْ».
فقدان این استاد عالم، مومن، دلداده اهل‌بیت علیهم‌السلام، کارآمد، تیزبین، انقلابی، مجاهد، متواضع، پرتلاش و بی‌ادعا برای مدارس علمیه، مخصوصا مدرسه حقانی ثلمه‌ای جبران ناپذیر می‌باشد.
برای شاگردان آن استاد پر فروغ و همه طلاب عزیز عاشق راه شهادت، توجه به دو امرشایسته است:
اول: به آن محبوب خدا که بین ما، با همتی بلند و تلاشی ستودنی در اردوگاه اهل‌بیت علیهم‌السلام، در بخش‌های مختلف علمی مهارتی، گمنام و بی‌ادعاء خدمت کرد و در حال دفاع از حریم و حرم آنان به معبود خود رسید تأسی کنند و از شیوه و سلوک او الگوگیری کنند.
دوم: در سیر علمی، معنوی و اخلاقی خود با اساتید ارزشمندی که در بین ما هستند و شمع وجود خود را وقف خیمه‌گاه حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء کرده‌اند همراهی کرده و نسبت به آنان تاثیرپذیر و قدردان باشند که «مِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِر».
سيد محمد واحدی
مسئول دفتر هماهنگی امور مدارس قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha