جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عبدالله الدقاق

حوزه/ جمعیت الوفاق تاکید کرد نظام بحرین در بحران حقیقی با ملتش به سر می برد و این بحران از حد خودش بالاتر رفته از این رو زندانیان سیاسی را به عنوان گروگان می گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ علی سلمان به اتهام واهی جاسوسی برای قطر در پی افشای یک مکالمه بین او و حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر سابق قطر در مارس ۲۰۱۱ در چارچوب طرح آمریکایی برای حل بحران بحرین به دادگاه ارجاع داده شد. وی پس از این اتهام در دادگاه تجدید نظر بحرین تبرئه شد و بعد از گذراندن حدود  4 سال از دوران حبس خود دو روز پیش دادگاه تجدید نظر حکم تبرئه خود را لغو و وی را به حبس ابد محکوم کرد.

شیخ عبدالله الدقاق روحانی بحرینی با اشاره به جنایت های اخیر آل سعود و آل خلیفه در قبال معارضان سیاسی در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری حوزه گفت: با تیره شدن روابط بین عربستان سعودی و قطر که در زمینه قتل روزنامه نگار خاشقجی به تفاهم نرسیدند. حاکم بحرین حمد بن عیسی آل خلیفه  قبل از صدور حکم علیه شیخ علی سلمان به عربستان سعودی سفر کرد و چه بسا به دستور آنها  علیه شیخ علی سلمان حکم  حبس ابد را اعلام کرد  تا در این زمینه اختلافشان با قطر بالا بگیرد .

 

گفت و گو از  وجیهه سادات حسینی  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha