چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مجلس اعلای اسلامی عراق

حوزه/مجلس اعلای اسلامی عراق حکم ظالمانه دادگاه آل خلیفه علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین و تعدادی از رفقای وی را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مجلس اعلای اسلامی عراق حکم ظالمانه دادگاه آل خلیفه علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین و تعدادی از رفقای وی را محکوم کرد.

مجلس اعلا در بیانیه خود تاکید کرد: این احکام ظالمانه بر حرکت ملت پایدار بحرین هیچ تأثیری نخواهد گذاشت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجلس اعلای اسلامی عراق احکام ظالمانه ای که مقامات بحرینی علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین و تعدادی از دوستان وی صادر کرده و آنان را به زندان ابد محکوم کرده است را محکوم می کند.

مجلس اعلای اسلامی همبستگی خود را با ملت بحرین و رهبران ملّی آن و در رأس آن شیخ علی سلمان اعلام می کند و تاکید می کند که اینگونه احکام بر جنبش و حرکت ملت پایدار بحرین به سمت آزادی، استقلال و عدالت اجتماعی هیچ تأثیری نخواهد گذاشت.

مجلس اعلای عراق، آزادگان جهان و سازمان های حقوق بشری و بین المللی را به محکومیت اینگونه احکام که با مبانی اسلام، عدالت، آزادی و قوانین بین المللی تناقض دارد، دعوت می کند.

مجلس اعلای اسلامی از مقامات بحرینی می خواهد که حکم زندان ابد علیه شیخ علی سلمان و سه تن از مبارزان بحرینی را لغو کرده و حقوق ملت بحرین را از جمله؛ آزادی بیان، مشارکت در حکومت از طریق انتخابات دموکراسی و آزادی زندانیان سیاسی، به آنان بدهد.

مجلس اعلای اسلامی عراق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha