جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان: امروز روحانیت شیعه آماج پیکان های زهر آلود انواع و اقسام دشمنی ها است و همه این ها تلنگری است برای امت اسلام که بصیرت و هوشیاری خود را روز به روز افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان، امروز در نشست تخصصی وق، در همدان با اشاره به این که رسول اکرم (ص) را طبیب دوار بطبه است، گفت: باید هر روحانی و مبلغی در محدوده کاری خود یک طبیب دوار بطبه باشد.

وی با تاکید بر این که وقف یک سرمایه ثابت و ماندگار است افزود: روحانیان دو وظیفه در قبال موقوفات دارند، یکی حفظ و حراست از آن و دیگری بهره برداری بهینه از وقف است.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: این موضوع که وقف در زمینه حوزه علمیه کمتر بوده، نشان از آن دارد که در گذشته مردم احساس خطری برای دین خدا نداشته اند و یا خیلی عامیانه فکر می کردند.

وی با بیان این که مبلغان باید مردم را با وقف در این زمینه نیز آشنا کنند، تصریح کرد: مردم باید با ضروریات جامعه آشنا باشند و آنها را احساس کنند بنابر این هر وقفی در حوزه می تواند یک سرباز دین و یک طلبه را برای اسلام تربیت کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: امروز روحانیت شیعه آماج پیکان های زهر آلود انواع و اقسام دشمنی ها است و همه این ها تلنگری است برای امت اسلام که بصیرت و هوشیاری خود را روز به روز افزایش دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha