پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 جوانان مسلمان انگلیسی نرم افزاری برای تحویل غذای حلال طراحی کردند

حوزه/ سه جوان مسلمان انگلیسی که در دوران دانشجویی با معضل تهیه غذای حلال و اسلامی از مناطق دور روبرو بودند، نرم افزار جدیدی برای تحویل غذای حلال از فروشندگان به مشتریان طراحی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از مجله elitebusiness، جوانان مسلمان انگلیسی نرم افزار کاربردی جدیدی برای تحویل غذای «حلال» طراحی و راه اندازی کرده اند.

درحالی که یکی از مشکلات مسلمانان در جوامع غربی تهیه غذای اسلامی تهیه شده از گوشت ذبح حلال از منابع مطمئن می باشد، سه جوان مسلمان انگلیسی نرم افزاری با نام «حلالی وری» طراحی کرده اند که گوشت حلال مطمئن به مشتریان معرفی می کند.

سه جوان مسلمان با اسامی روان ابوعشره، توفیق ابو خجیل و عمر انزوف که به ترتیب اصالت اهل فلسطین، اردن و روسیه هستند این نرم افزار کاربردی را طراحی کرده اند. آن ها که خودشان مشکل تهیه غذای حلال داشته اند تصمیم به طراحی چنین نرم افزاری می گیرند.

این دانشجویان سابق دانشگاه ناتینگهام از تجربیات خودشان در این زمینه  استفاده کرده اند.

ابوعشره رئیس شرکت می گوید: درحالی که انواع نرم افزارهای تحویل غذا وجود دارند، هیچ نرم افزاری نداریم که غذای حلال به مشتریان معرفی کند.

ابوعشره افزود: نسخه ابتدایی نرم افزار در فوریه امسال تنها برای دانشجویان دانشگاه راه اندازی شد. از 70 هزار دانشجوی دانشگاه ناتنیگهام در بریتانیا حداقل 30 هزار نفر آن را مسلمانان و 20 هزار نفر آنان را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند که مسئله چگونگی تهیه گوشت و غذای حلال برای آن ها وجود دارد.

ابو خجیل یکی از جوانانی که این شرکت را راه اندازی کرده می گوید: ما زمانی که دانشجو بودیم نه فرصتش و نه توانایی این را داشتیم که برای تهیه غذای حلال و اسلامی به مراکز بسیار دور سفر کنیم. به این ترتیب آنچه را که لازم داشتیم خلق کردیم. اینکه بتوانیم انواع انتخاب ها از مواد غذایی حلال داشته باشیم بدون اینکه نیاز باشد زمان زیادی را در مغازه های راه دور بگذاریم و غذای اسلامی و حلال مورد علاقه به درب منزل ما ارسال شود.

ایجاد کنندگان نرم افزار تایید کرده اند که درخواست برای خدمات شان در دانشگاه در حد وسیعی وجود داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha